Zag er vrijdag goed uit Ries. Die SUB past ook mooi in de kofferbak. Exact op maat
Jammer dat we niet even konden luisteren naar de sound.
Ik begrijp dat nu alles het weer doet dan?
Jammer genoeg had ik vrijdag geen tijd om even de bekabeling na te kijken en moest dit zaterdag gebeuren. Was binnen enkele minuten gepiept (stekker van hi/low converter zat niet helemaal goed).
@Robbee ik heb de hi/low converter aangesloten op het signaal van de voorspeakers en dit ook gebruikt voor de sub aangezien die het volledige bereik hebben. Idd niet het volledige signaal beschikbaar op de achter speakers (denk ik zo).Ik zou zo ook niet weten hoe je dat kunt voorkomen. Dan zou je het gefilterde signaal op de voorspeakers moeten zetten maar dat heb ik ook geprobeerd maar klinkt niet echt. Was jij toch ook achter gekomen had ik eens gelezen.
@Woosh prima next time we meet.
@Rini de looks van de sub zijn ook erg
@BigD alles prima nu
@TomTom je ziet het oranje nog wel een beetje. Met de flist van de camera wordt dit wel wat versterkt en je kijkt er recht in. De mid speakers gebuik ik idd niet, ik ga nu wel eens kijken of ik ze kan gebruiken voor mijn carkit.
@Mitchel lol ja thx voor het voorwerk voor de selectie
@Ivo
mso schreef:Kick voor dit topic. Laatste update december 2010
Ja beetje druk met werk etc.
Maar de Mini is er nog altijd. Wel een paar kleine aanpassingen:
- audio is wat gedowngrade: Sub ligt niet meer achterin, versterker er tussenuit gehaald en originele bekabelling gebruikt aangezien de bluetooth carkit en parkeersensoren het dan weer doen. Blijkbaar is dat toch allemaal gekoppeld. Maar de Hertz speakers zitten er nog wel in en dat is toch al een enorm stuk beter dan OEM!
- OEM armsteun en dus geheel nieuwe middenconsole geplaatst. Ik miste echt wel een armsteun zoals ik ook in de andere auto heb.
- aero spoiler geplaatst. Ik blijf die toch wat exclusiever en mooier vinden.