is niet meer, terug naar BMW

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2012, 13:34

Ik heb met de JCW ook een hele tijd zonder plaat gereden aan de voorkant. Lag voor de bijrijdersstoel op de vloer. Verschillende fuiken gehad en nooit iets over gezegd. Ze kunnen er moeilijk over doen uiteraard, maar als je je smoes klaar hebt valt het vaak mee. Ik had alles bij me om 'm direct weer te kunnen monteren mochten ze dat willen. (en om gelijk weer te demonteren als de politie weer weg was) Schroevendraaier en twee parkeren zijn voldoende. Achter de vooruit is ook een prima plek, maar mss nog wel lelijker dan op de neus.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

05 jun 2012, 14:06

Ze flitsen in Nederland tegenwoordig ook van voor. Dan lijkt me een kentekenplaat wel verplicht?!
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
pepper2011
4 op een rij!
4 op een rij!

05 jun 2012, 17:03

wat is dit??? :shock: :X alleen omdat ik me plaat heb weg geshopt :wat: :slapen
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jun 2012, 17:28

Dennisvdh schreef:Ze flitsen in Nederland tegenwoordig ook van voor. Dan lijkt me een kentekenplaat wel verplicht?!
Dat is nog een proef, maar kenteken aan de voorkant zal in dat gebied vaker worden gecontroleerd gok ik..
Maar aan andere kant vind ik dat weer oneerlijk met motorrijders.. maarja.. wij zitten droog als het regent
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
pepper2011
4 op een rij!
4 op een rij!

05 jun 2012, 17:44

BMX schreef:
Dennisvdh schreef:Ze flitsen in Nederland tegenwoordig ook van voor. Dan lijkt me een kentekenplaat wel verplicht?!
""wat is dit??? alleen omdat ik me plaat heb weg geshopt""

Dat is nog een proef, maar kenteken aan de voorkant zal in dat gebied vaker worden gecontroleerd gok ik..
Maar aan andere kant vind ik dat weer oneerlijk met motorrijders.. maarja.. wij zitten droog als het regent
wat is dit??? alleen omdat ik me plaat heb weg geshopt(foto)

Leuk voor een nieuw topic, kunnen jullie helemaal los :mrgreen: , waar gaat het over :s
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2012, 06:30

LB allemaal !! Moet iedereen lekker zelf weten of die met of zonder plaat rijd :icon_top:

ik heb m niet voor niks weer erop gezet , pepper woont in dezelfde regio als ik en daar is t gewoon niet verstandig dus dan maar photoshoppie toch :)
Low , lower , lowest ...
pepper2011
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: is niet meer, terug naar BMW

20 jul 2013, 11:20

mini is niet meer, staat nu te koop bij mini amsterdam voor €23.999 :wink:

Terug naar “Show your ride”