Cliff's R55 Cooper S - ingeruild!!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Cliff
One wheel wonder
One wheel wonder

Re: Cliff's R55 Cooper S - Ingeruild!

18 sep 2013, 12:02

Na een paar maanden een ontzettend gave Mini Clubman Cooper S gereden te hebben, heb ik de Mini 2 weken geleden ingeruild op de auto die ik altijd al heb willen hebben. Ik heb hem daarom ingeruild bij AutoHan omdat daar de auto stond die ik altijd al heb willen hebben. Daar staat mijn Mini overigens ook te koop voor diegene die wellicht interesse heeft.

Voor degene die het leuk vindt om te weten wat ik nu rijdt >

Het betreft een BMW E38 735i facelift. Hij heeft momenteel 87.000 km gelopen en stamt uit 2000. Hij verkeerd in bijzonder goede staat, ik mag wel zeggen in concoursstaat! Hij rijdt werkelijk als nieuw, de automaat schakelt zijdezacht en het motortje loopt perfect. Niks rammelt, niks kraakt....helemaal perfect!

De kleur is titansilber en hij heeft witte knipperlichten, hij rolt op 18'' M-parallel wielen. Deze combinatie maakt de auto gewoon af, ik ga er dan verder ook helemaal niks aan doen. Bij een auto als deze hoort dat ook niet en de bedoeling is om hem in deze staat te houden! Een mooi detail zijn de verlichte handgrepen, in het donker ziet dat er fantastisch uit. (komen alleen nog silvervisions in ;) )

Foto's zeggen natuurlijk meer dan woorden, bij deze onderstaand een paar foto's!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Cliff's R55 Cooper S - ingeruild!!

18 sep 2013, 18:51

zooooo!!!
wat ziet de auto er nog smetteloos uit!!!!!! :O

gefeliciteerd met je inruil!
ik denk dat jij er geen spijt van gaat hebben
aangezien je al precies dit model wilt hebben
dan weet je tenminste waar je het over hebt!

gefeliciteerd!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

18 sep 2013, 19:31

Zo van Mini naar Maxi... hij ziet er wel heel netjes uit voor een auto van 13 jaar oud.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 sep 2013, 20:38

Heerlijke auto heb er zalig in gereden, voor het relaxte rijden en vakanties perfect zijn ook erg degelijk enigste minpuntje is bij sommige dat het rechterachterlicht (de Unit) kan gaan lekken hierdoor stroomt de accubak geleidelijk vol en kan je kortsluiting krijgen dus check dat ff eens in de zoveel tijd. Voor de rest idd lekker zo laten (al zijn een paar alpina velgen wel eeeeeerug mooi onder deze bak)
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Cliff
One wheel wonder
One wheel wonder

18 sep 2013, 23:29

Thanks!

Betreft de Alpina velgen, dat ga ik niet doen.

Dit zijn vrij zeldzame wielen dus laat ze er fijn onder. Bovendien is dat ook beter voor het behoud van zijn waarde.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 sep 2013, 23:57

Ok ieder ze ding, maar ik heb nog nooit gehoord dat orginele Alpina velgen waarde verminderd is :P
suc6 met je mooie auto
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Cliff
One wheel wonder
One wheel wonder

19 sep 2013, 00:39

Ik drukte me verkeerd uit, doelde op de originaliteit ;)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2013, 12:52

Gave bak man! Perfect uitgevoerd zo in facelift en met M-parallel! 8) 8)

Geniet ervan!

Terug naar “Show your ride”