Persoonlijk zou ik die info meenemen naar MOSSELMAN (Voordat ze het wiel opnieuw gaan uitvinden en er achterkomen dat die set-up niet werkt)
Er is al iemand die er duizenden euro's in heeft gestoken en hij deelt zijn ervaring openhartig.. Ik zou hier mijn voordeel mee doen.
MINI Cooper S R53 motor tuning NEW
- de_jeff
- Mod virus alert!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha
Re: MINI Cooper S R53 motor tuning NEW
Raj schreef:Zeg ken jijjjjjj.... de.....marcel700 schreef:Uhmmm... Het is me nog niet geheel duidelijk naar welke tuner ga je?.... : |
Hahaha

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Succes met de tuning hoop voor je dat alles in goede banen loopt
Ben blij dat davy het zegt soms word het gewoon niet gewaardeerd... Weet niet of dat het juiste woord is maar in de meeste gevallen is het wel zode_jeff schreef:Persoonlijk zou ik die info meenemen naar MOSSELMAN (Voordat ze het wiel opnieuw gaan uitvinden en er achterkomen dat die set-up niet werkt)
Er is al iemand die er duizenden euro's in heeft gestoken en hij deelt zijn ervaring openhartig.. Ik zou hier mijn voordeel mee doen.
Succes met de tuning hoop voor je dat alles in goede banen loopt

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik geloof best dat het goed komt, hij heeft zich al voldoende bewezen lijkt mij... Ze komen niet voor niets uit heel Europa naar hem toe.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik praat over het algemeen ik betrek het niet op de persoon zelf

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Wat hij zegt!
Respect voor het proberen, maar ga er maar vanuit dat je tegen de nodige problemen zal aan lopen.
Wel veel succes gewenst!
^^de_jeff schreef:Persoonlijk zou ik die info meenemen naar MOSSELMAN (Voordat ze het wiel opnieuw gaan uitvinden en er achterkomen dat die set-up niet werkt)
Wat hij zegt!
Respect voor het proberen, maar ga er maar vanuit dat je tegen de nodige problemen zal aan lopen.
Wel veel succes gewenst!
- koopman
- One wheel wonder
Bericht
Ben erg blij met dat jullie mee denken en zal het ook zeker meenemen. Zal jullie op de hoogte houden wat de aanpassingen gaan worden. tuurlijk wil je het max eruit halen. maar wel in de veilige zone zodat je niet alles kapot draait. maar we gaan het meemaken en kijken wat er haalbaar is.
Thanks voor al jullie feedback zal het allemaal meenemen.
Thanks voor al jullie feedback zal het allemaal meenemen.
- koopman
- One wheel wonder
Bericht
ik ben ook al blij met 280 pk en je hoopt altijd op meer.
Het toerental van 8500 is een piek en niet zeker dat hij daar op gaat draaien. misschien wordt hij lager afgesteld om dat hij daar beter op draait, we zullen het meemaken.
Maar eerst de plannen op tafel 23 juli wat er allemaal moet gebeuren om het waar te maken.
Het toerental van 8500 is een piek en niet zeker dat hij daar op gaat draaien. misschien wordt hij lager afgesteld om dat hij daar beter op draait, we zullen het meemaken.
Maar eerst de plannen op tafel 23 juli wat er allemaal moet gebeuren om het waar te maken.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou uberhaupt niet gepiekt willen worden met testen op 8500
het is al eens gedaan in Italie, ook een hoge piek-rpm en dat HELE dure RMW blok liep volledig in de soep.
Kun je weer opnieuw gaan beginnen en minimaal 5k aan een blokje uitgeven. Mij niet gezien, en ik hoop jij ook niet
het is al eens gedaan in Italie, ook een hoge piek-rpm en dat HELE dure RMW blok liep volledig in de soep.
Kun je weer opnieuw gaan beginnen en minimaal 5k aan een blokje uitgeven. Mij niet gezien, en ik hoop jij ook niet

- richardk
- One wheel wonder
Onze sponsors