Uitbutsers F56 Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Uitbutser
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: Uitbutsers F56 Cooper S

16 jun 2014, 11:17

Haha, bedankt voor de steun allemaal! De laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst...

Na de aflevering volgen natuurlijk meer foto's.

:icon_top: :yeah
Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2014, 13:00

mushrop schreef:Horde keus die flippers, dat zou iig het grovel er weer een beetle aan geven. Gelid em snelheid zit er zeker in, echt een tot ding! Succes nog met wachten, wanneer verwacht je 'm te krijgen?
Ik probeer dit al een tijdje te ontcijferen maar ik kom er echt niet uit :roll: :lol:
Uitbutser schreef:Bedankt mushrop!

Uiteraard hebben we voor de schakelflippers gekozen :-). Je hebt helemaal gelijk over de normale automaat. De sport-automaat brengt echter de fun er weer in. Daar zit trouwens ook launch control op en het opschakelen klinkt fantastisch.
Ik heb in de automaat zonder flippers gereden, dat vond ik niet echt een succes.

Mooie bak, succes met wachten!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2014, 13:54

frankie schreef:
mushrop schreef:Horde keus die flippers, dat zou iig het grovel er weer een beetle aan geven. Gelid em snelheid zit er zeker in, echt een tot ding! Succes nog met wachten, wanneer verwacht je 'm te krijgen?
Ik probeer dit al een tijdje te ontcijferen maar ik kom er echt niet uit :roll: :lol: n!
Oh wat suf. M'n toetsenbord stond blijkbaar op "english"

Er moet staan: goede keuze die flippers, dat zou het gevoel er weer een beetje terug moeten brengen (zoiets ongeveer). Geluid en snelheid zit er...blablabla

Ik heb ook met de automaat zonder flippers gereden en da's echt niks.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Uitbutser
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 jun 2014, 17:55

mushrop schreef:
frankie schreef:
Ik probeer dit al een tijdje te ontcijferen maar ik kom er echt niet uit :roll: :lol: n!
Oh wat suf. M'n toetsenbord stond blijkbaar op "english"

Er moet staan: goede keuze die flippers, dat zou het gevoel er weer een beetje terug moeten brengen (zoiets ongeveer). Geluid en snelheid zit er...blablabla

Ik heb ook met de automaat zonder flippers gereden en da's echt niks.
Ik had het al wel begrepen hoor. Was alleen bang dat je dronken was of zat te typen achter het stuur...

:shock: :lol:
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2014, 18:40

:mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2014, 19:00

Ik wil de automaat ook wel eens gaan proberen. Ben benieuwd! Veel plezier alvast!

Mijn collega rijdt met een 320i met zo'n ZF8 bak maar die gaat eruit. Schakelt zo slecht rond de 2e versnelling.... Schijnt normaal te zijn volgens de dealert. :?
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2014, 20:25

Ik vond de ZF bak (met flippers) in een 335i juist heel erg fijn.
Uitbutser
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 jun 2014, 20:27

Gisteren de F56 S opgehaald en inmiddels 300 km op de teller... Erg veel fun in sportstand (met active damping) en schakelen met de flippers! De op- en terugschakelgeluiden zijn echt waanzinnig! So far zijn we erg tevreden.

:)) :dansen

Ook even de "oude" en nieuwe naast elkaar:

Afbeelding
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jun 2014, 09:36

Nice! Mooie auto, geniet ervan! 8)
Craen89
Be Mini
Be Mini

23 jun 2014, 09:37

Mooie bak :icon_top: en veel plezier ermee
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

Afbeelding
Uitbutser
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

25 jun 2014, 20:59

Bedankt Sven en Craen89! :bier
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”