Na de aflevering volgen natuurlijk meer foto's.

Ik probeer dit al een tijdje te ontcijferen maar ik kom er echt niet uitmushrop schreef:Horde keus die flippers, dat zou iig het grovel er weer een beetle aan geven. Gelid em snelheid zit er zeker in, echt een tot ding! Succes nog met wachten, wanneer verwacht je 'm te krijgen?
Ik heb in de automaat zonder flippers gereden, dat vond ik niet echt een succes.Uitbutser schreef:Bedankt mushrop!
Uiteraard hebben we voor de schakelflippers gekozen :-). Je hebt helemaal gelijk over de normale automaat. De sport-automaat brengt echter de fun er weer in. Daar zit trouwens ook launch control op en het opschakelen klinkt fantastisch.
Oh wat suf. M'n toetsenbord stond blijkbaar op "english"frankie schreef:Ik probeer dit al een tijdje te ontcijferen maar ik kom er echt niet uitmushrop schreef:Horde keus die flippers, dat zou iig het grovel er weer een beetle aan geven. Gelid em snelheid zit er zeker in, echt een tot ding! Succes nog met wachten, wanneer verwacht je 'm te krijgen?![]()
n!
Ik had het al wel begrepen hoor. Was alleen bang dat je dronken was of zat te typen achter het stuur...mushrop schreef:Oh wat suf. M'n toetsenbord stond blijkbaar op "english"frankie schreef:Ik probeer dit al een tijdje te ontcijferen maar ik kom er echt niet uitmushrop schreef:Horde keus die flippers, dat zou iig het grovel er weer een beetle aan geven. Gelid em snelheid zit er zeker in, echt een tot ding! Succes nog met wachten, wanneer verwacht je 'm te krijgen?![]()
n!
Er moet staan: goede keuze die flippers, dat zou het gevoel er weer een beetje terug moeten brengen (zoiets ongeveer). Geluid en snelheid zit er...blablabla
Ik heb ook met de automaat zonder flippers gereden en da's echt niks.
Onze sponsors