charly 01>> F56 Mini Cooper

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Joppe
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: charly 01>> F56 Mini Cooper

13 sep 2014, 23:46

Casper schreef:Vraagje zit de topics aandachtig te lezen over de f56 want de coupe zou ooit ook wel eens weg gaan :mrgreen: En qua velgen jullie hebben het over 16 inch en een upgrade naar 17 inch? De auto is best gegroeid ten opzichte van de vorige. En is 16 dan niet erg klein? Ik heb nu 3x voor een week een lener mee gehad en daar zaten 18inch velgen onder en dat reed prima. Meerprijs van 800 euro voor een upgarde naar 17 inch :s Zou ik nooit doen maar ja dat is een persoonlijke mening (beetje een velgen tic) zou dan liever de velgen zo laten en die gebruiken als winterset. En dan me geld stopen in een paar dikke velgen aftermarket en dan ook wat mooier specs nemen qua velgen. Want in de nieuwe steekmaat is zoveel moois te krijgen waardoor de auto zoveel mooier word. Maarja dat is een persoonlijke mening Have fun met jullie mooie aanwinst
Casper, dank voor de reactie.
Ik ben zelf ook wel een velgenliefhebber, op mijn vorige auto 20", maar ik vind de standaard zwarte victory spokes toch echt niet misstaan, zoals gezegd m.n door de zwarte kleur.
Ja, en dan vraag ik mij af wat een grotere velgmaat verder toevoegt, behalve minder comfort en meer kosten.
Wat betreft after market velgen, misschien ben ik daarin een beetje rigide, maar ik zou altijd voor de fabrieksvelgen gaan, voor origineel dus. Eur 800 is niet niks, maar bij aftermarket velgen zul je ook weer extra banden moeten aanschaffen, dan is er denk ik weinig voordeel te behalen. Zeker als je geen winterbanden neemt ( lijkt mij minder zinvol bij een auto met zo' n goede wegligging en tractie als een Mini).
Groet, Joppe
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2014, 00:12

Blijft een kwestie van smaak denk ik. Maar het is een mooie auto hoor.

Zal zelf meer deze kant op gaan

http://www.motoringalliance.com/forums/ ... z3DEi4stV9

:hap
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
charly01
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 sep 2014, 10:06

Ja had ook gekund om aftermarkt andere velgen eronder te zetten maar vind ook oem het mooist :) en de cosmos Black die er nu onder zitten vind ik een mooi voor maatje en super staan onder de auto!

Maar joppe je gaat zeker weten heel blij zijn met de auto.. Ik heb hem nog niet eens een week en ben er echt super tevreden over! Hij rijdt echt super! Ik ben ook heel blij met de HUD.. In combi met de navigatie echt heel handig. Je hoeft alleen maar voor je te kijken en ziet gelijk alles wat je wil weten.
Joppe
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 sep 2014, 15:01

charly01 schreef:Ja had ook gekund om aftermarkt andere velgen eronder te zetten maar vind ook oem het mooist :) en de cosmos Black die er nu onder zitten vind ik een mooi voor maatje en super staan onder de auto!

Maar joppe je gaat zeker weten heel blij zijn met de auto.. Ik heb hem nog niet eens een week en ben er echt super tevreden over! Hij rijdt echt super! Ik ben ook heel blij met de HUD.. In combi met de navigatie echt heel handig. Je hoeft alleen maar voor je te kijken en ziet gelijk alles wat je wil weten.
Goed om te horen dat je zo content bent! :icon_top:
De HUD zit toch niet in het First Born Edition pakket? Bij de proefrit kon ik er niet goed opkijken, omdat ik vrij lang ben. Ik las ergens dat je die HUD niet kunt bijstellen. Heb ik dus niet genomen.
Over de 17 " velgen ga ik dus nog even nadenken, heeft jou dat ook eur 800 extra gekost?
Groeten, Joppe.
charly01
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 sep 2014, 19:50

Nee klopt die heb ik erbij genomen. Maar de HUD kan je wel verstellen, hij kan in hoogte versteld worden en je kan hem roteren.
Nee ik moest heel wat meer bijbetalen.. Dus dat heb ik niet goed geregeld haha maarja niks aan te doen.

Terug naar “Show your ride”