JCW remmen zaten niet standaard bij de JCW kit. Pre-facelift JCW kit had idd een standaard airbox, dus daarom ook een verschil (op papier) van 200pk tov 211pk. Ook was er na de facelift een andere compressor en nog wat dingetjes waardoor je dus een verschil in vermogen hebt. Beide kitjes haalden trouwens in praktijk bijna nooit de opgegeven waardes.
Trouwens: als ik jou was zou ik even de uitlaaptipjes losmaken en wat verder naar binnen zetten, ze steken nu zo ver uit. Als ie warm wordt steekt 'ie nog veel verder uit. Zitten gewoon vast met (ik dacht) torx boutjes.
Freaks JCW
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Freaks JCW
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Freakaziot
- Nieuwsgierig
Bericht
Teminste bij mijn vorige auto's Mercedes b200 turbo, lancia delta integrale en hyundai genisis v6. Verschilde soms wel 10 tot 30 pk en de dealer geeft niet thuis ( de rollerbank krijgt dan de schuld)
Ik zal is kijken naar de tips bedankt voor de tip
Bedankt voor de info, dat op papier de pks minder zijn dat is altijd zo.mushrop schreef:JCW remmen zaten niet standaard bij de JCW kit. Pre-facelift JCW kit had idd een standaard airbox, dus daarom ook een verschil (op papier) van 200pk tov 211pk. Ook was er na de facelift een andere compressor en nog wat dingetjes waardoor je dus een verschil in vermogen hebt. Beide kitjes haalden trouwens in praktijk bijna nooit de opgegeven waardes.
Trouwens: als ik jou was zou ik even de uitlaaptipjes losmaken en wat verder naar binnen zetten, ze steken nu zo ver uit. Als ie warm wordt steekt 'ie nog veel verder uit. Zitten gewoon vast met (ik dacht) torx boutjes.
Teminste bij mijn vorige auto's Mercedes b200 turbo, lancia delta integrale en hyundai genisis v6. Verschilde soms wel 10 tot 30 pk en de dealer geeft niet thuis ( de rollerbank krijgt dan de schuld)
Ik zal is kijken naar de tips bedankt voor de tip
- Freakaziot
- Nieuwsgierig
Bericht
Hoop gedaan en gebeurt in afgelopentijd.
Klapband gehad met een nieuwe band
, anwb netjes een tijdelijke band om de velg.
Dus snel winterbanden besteld en gister opgehaald en vandaag gemonteerd.
Ook een setje 2de hands sport remschijven onder gemonteerd.
Uit u.s.a zijn de alta clock holders en de prosport boost en oil temp meters aangekomen.
Deze set word 19 okt gemonteerd.

Klapband gehad met een nieuwe band

Dus snel winterbanden besteld en gister opgehaald en vandaag gemonteerd.
Ook een setje 2de hands sport remschijven onder gemonteerd.
Uit u.s.a zijn de alta clock holders en de prosport boost en oil temp meters aangekomen.
Deze set word 19 okt gemonteerd.

- Freakaziot
- Nieuwsgierig
Bericht
Even een kleine update:
Ik heb de prospeed meters gemonteerd, en wat een hel was dat.
De bijgeleverde schroeven passen niet! De meters zaten los in de houders, achterkant lelijk afgewerkt.
Dus heb uiteindelijk de houders laten verbouwen, zodat het er netjes uit ziet.
Met het resultaat ben ik wel erg blij

En met de lampen aan.

Ik heb de prospeed meters gemonteerd, en wat een hel was dat.
De bijgeleverde schroeven passen niet! De meters zaten los in de houders, achterkant lelijk afgewerkt.
Dus heb uiteindelijk de houders laten verbouwen, zodat het er netjes uit ziet.
Met het resultaat ben ik wel erg blij

En met de lampen aan.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
meters vastzetten is niet zo veel werk en ik heb de universele houder als afdekkapje achterzijde gebruikt
voetjes eraf zagen en je hebt mooie afdek kapjes.

- Freakaziot
- Nieuwsgierig
Bericht
Kleine update betreft de mini.
Motorisch ben ik nu wel klaar met de mini redelijk stock jcw gehouden met kleine aanpassingen.
-Uit het buitenland heb ik spotgoedkoop de 210pk aanvullings pakket gekocht (380cc+airbox)
-beek software omdat de dealer geen 210pk software meer levert.
-Grs intercooler, omdat de oude gesneuveld was door een multiriem ongelukje
Dus het grote tweaken is nu eindelijk klaar
Motorisch ben ik nu wel klaar met de mini redelijk stock jcw gehouden met kleine aanpassingen.
-Uit het buitenland heb ik spotgoedkoop de 210pk aanvullings pakket gekocht (380cc+airbox)
-beek software omdat de dealer geen 210pk software meer levert.
-Grs intercooler, omdat de oude gesneuveld was door een multiriem ongelukje

Dus het grote tweaken is nu eindelijk klaar

- Freakaziot
- Nieuwsgierig
- Freakaziot
- Nieuwsgierig
Bericht
Vandaag een setje spiegelkappen gespoten in sunburst orange.
Over 2 weekjes de velgen plastidippen in een oranje kleurtje.

In april stage 3 bij beek + ketting vervangen
Door de ketting kan ik helaas niet op de rollerdag zijn
Over 2 weekjes de velgen plastidippen in een oranje kleurtje.

In april stage 3 bij beek + ketting vervangen
Door de ketting kan ik helaas niet op de rollerdag zijn

Onze sponsors