Hallo allen,
Graag stel ik me even voor. Mijn naam is Myra en sinds gisteren in het bezit van een mooie Cooper S uit 2005. Op dit forum heb ik al super veel informatie gehaald die ik heb kunnen gebruiken voor de aankoop. Helemaal super! Dank daarvoor.
Ben nog zoekende hoe ik een foto plaats. Dus die volgt zsm
Groetjes Myra
Even voorstellen, Myra
- AJE53
- Enthousiast
Bericht
Re: Even voorstellen
Welkom......
Foto's kun je plaatsen in de gallery, dan de link onder de foto tussen de haakjes in je bericht plakken.
Foto's kun je plaatsen in de gallery, dan de link onder de foto tussen de haakjes in je bericht plakken.
R53 Mini Cooper S

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen
Hoi myra, welkom op dit mooie forum en gefeliciteerd met de aankoop van je Ssss.
Hoe foto's te plaatsen,
In de bovenste regel zie je naast de home en mini parking button ook een knop met het woordje "Gallery".
Als je daar op klikt kom je in je eigen Gallery en kun je foto's vanaf je pc uploaden en deze gebruiken in je postings. Foto's worden vanzelf op het juiste formaat aangepast.
Kind kan de was doen.
Om zaken op te zoeken kun je ook de zoekfunctie gebruiken, dan had je bovenstaande ook gevonden
Greetz Baseman
Hoe foto's te plaatsen,
In de bovenste regel zie je naast de home en mini parking button ook een knop met het woordje "Gallery".
Als je daar op klikt kom je in je eigen Gallery en kun je foto's vanaf je pc uploaden en deze gebruiken in je postings. Foto's worden vanzelf op het juiste formaat aangepast.
Kind kan de was doen.
Om zaken op te zoeken kun je ook de zoekfunctie gebruiken, dan had je bovenstaande ook gevonden

Greetz Baseman
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- dirk cooper s
- Nieuwsgierig