Mini r50 kart

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Frankk100
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Mini r50 kart

15 apr 2015, 22:19

Hallo, mijn naam is Frank, 23jaar uit Hardenberg. Ik zit nu ook al een tijdje op het forum. Heb me al half aangemeld om bij bimmerfest te zijn dus dacht word het voorstellen ook eens tijd. Heb eigenlijk nooit wat met mini gehad tot dit jaar dan.

Was altijd meer van Honda en van de japanners maar wou nu toch een keer wat anders. Mijn autoverleden als volgt.

Van dit.
Afbeelding

Dit gemaakt
Afbeelding

Toen van dit
Afbeelding

Dit gemaakt
Afbeelding

Naar dit (bruin gespoten)
Afbeelding

Toen tijdje in dit rondgereden
Afbeelding

Daarna dit aangeschaft.
Afbeelding

Toen naar dit veranderd. Dit was tog wel de mooiste uit mijn autohistorie, mis hem af en toe nogAfbeelding
Afbeelding

Daarna even dit gereden omdat de 'blauwe' honda mij te duur was.
Afbeelding

Corsa verkocht aangezien het een 1.2 was en kwam er na een tijdje gebruiken pas achter hoe traag dit eigenlijk was. Toen dus verder gezocht naar een kleine auto met iets meer vermogen. Toen kwam ik deze mini tegen (heb goed gekeken naar opties en wou er sowieso 1 met panoramadak en weinig op de teller + goed onderhouden)

(Op deze foto is er al het 1 en ander aan gedaan zoals een schroefset en ramen geblindeerd.
Afbeelding

Volgende foto's zijn van vorige week dus zo staat die er eigenlijk bij. Heb hem vandaag alleen nog 3cm voor en achter verlaagd maar heb daar nog geen foto's van.
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Wat ik tot nu toe aan de auto gedaan heb.
- schroefset
- platte bandjes (voor verlagen)
- ramen getint
- coopers benzineklepje
- coopers spoiler gemonteerd
- nieuwe audio erin
- gele mistlampen
- 'one' verwijderd Afbeelding
- chromen spiegelkapjes
- stickersetje
- vandaag spacers (voor 'nog' lager)
- en er ligt een dubbele uitlaat klaar voor me die binnenkort in het midden word gemonteerd.

Plus heb de koplampringen laatst zwart gespoten. Ook nog geen foto vanAfbeelding

Sorry voor het dikke verhaal! Maar wel mooi duidelijk dacht ik zoAfbeelding (en stiekem ook handig en leuk voor mezelf om terug te zien haha)

Hoop hier nog een leuke tijd te hebben op het forum en veel van te leren voor eigen bezigheden aan de autoAfbeelding
UKRyan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

Re: Mini r50 kart

15 apr 2015, 23:21

Nice! Is het je toch nog gelukt haha! :lol:

Welkom! Leuk karretje al! Afbeelding

Vergeet niet nog ff je gegevens naar mij door te sturen als je er zeker van bent dat je meegaat naar 't Bimmerfest Afbeelding
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 apr 2015, 00:01

welkom hier!
is inderdaad even wat anders dan je japanners! :P
maar weet zeker dat je het hier wel leuk gaat vinden!

je bent al wel meteen lekker bezig met modden!!:D

succes met alles en veel plezier ervan!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

16 apr 2015, 07:29

Welkom en veel plezier hier.
Frankk100
Nieuw Lid
Nieuw Lid

16 apr 2015, 17:11

Comparco schreef:welkom en veel plezier met de Mini

die blauwe honda heb je dat netjes gekregen met poetsen of is die ook overgespoten?
Hallo, netjes met poetsen! En op de foto van toen ik hem kocht waren de motorkap/dak/kofferbak gewrapt in carbonfolie daarom glimt die daar ook nietAfbeelding
Frankk100
Nieuw Lid
Nieuw Lid

16 apr 2015, 18:19

Vandaag met de auto bezig geweest. Achter kon ik mooi laag aangezien het wiel daar binnen de wielkast viel. Voor kon ik eerst niet lager want de stelschroef van de schroefset kwam dan tegen de band.

Afbeelding

Afbeelding

Doormiddel van spacers aan de voorzijde (13mm spacers) kon ik voor ook lager. Maar nog niet laag genoeg wat dan zou de band weer aanlopen tegen de plastic lijst bij de wielkast.
Vandaag dus even bezig geweest met deze aan te passen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen een afspraak maken bij de garage om de dubbele middenuitlaat erop te zetten, als die dan op de brug hangt kan ik hem voor nog ff 0,5/1cm lager draaien.

Foto's van de eindstand komen dus denk ik volgende week Afbeelding Afbeelding
Frankk100
Nieuw Lid
Nieuw Lid

23 apr 2015, 21:43

Helleeuu miniliefhebbers.
Vandaag de auto gewassen en hij glimt als een natte tiet. Ook laatst de koplampringen zwart gespoten. Geen spijt van gekregen ziet er mooi uit Afbeelding Afbeelding

Fototje
Afbeelding

Volgende update word de dubbele uitlaat in het midden.Afbeelding Afbeelding

Terug naar “Show your ride”