Roland's 2010 R55 Cooper S
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Roland's 2010 R55 Cooper S
Mijn vrouw loopt hier net achter me langs met dit plaatje op het scherm:"Da's lelijk"..

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Roland B
- Nieuwsgierig
Bericht
zo de zomerbanden crisis is ook voorbij, setje weinig gebruikte Hankook's (geen runflats gelukkig!!!) op de kop kunnen tikken.
vandaag alleen een wat mindere ontdekking gedaan.... 1 of andere klootviool heeft ze trekhaak even in me kentekenplaat op de voorbumper gedrukt.
gelukkig alleen de plaat gedeukt, en het cheap plastic houdertje te barsten.
nu zat de houder al niet naar me zin, blijkbaar door de vorige eigenaar "gewoon" losjes met 2 parkers door de bumper heen gejast "vastgezet"
is hier ook nog een fraaie (standaard) oplossing voor?, zonder de parkeren dwars door de plaat heen te schroeven?
vandaag alleen een wat mindere ontdekking gedaan.... 1 of andere klootviool heeft ze trekhaak even in me kentekenplaat op de voorbumper gedrukt.
gelukkig alleen de plaat gedeukt, en het cheap plastic houdertje te barsten.
nu zat de houder al niet naar me zin, blijkbaar door de vorige eigenaar "gewoon" losjes met 2 parkers door de bumper heen gejast "vastgezet"
is hier ook nog een fraaie (standaard) oplossing voor?, zonder de parkeren dwars door de plaat heen te schroeven?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Yep, elke dealer kit ze tegenwoordig vast.
Ik haal bij mijn wagens altijd een blanco nummerplaathouder waarvan je de randjes nog net ziet (niet zo'n breed reclame stuk aan onderzijde) en zet ze ook met 2 dotten kit vast.
Ik haal bij mijn wagens altijd een blanco nummerplaathouder waarvan je de randjes nog net ziet (niet zo'n breed reclame stuk aan onderzijde) en zet ze ook met 2 dotten kit vast.
Laatst gewijzigd door ginoceros op 06 feb 2016, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roland B
- Nieuwsgierig
Bericht 
net de houder eraf gehaald, maar zitten helaas nog meer gaten in de bumper....... is blijkbaar niet het eerste houdertje wat erop geschroefd zit...
van de week maar eens opzoek naar iets anders.

net de houder eraf gehaald, maar zitten helaas nog meer gaten in de bumper....... is blijkbaar niet het eerste houdertje wat erop geschroefd zit...
van de week maar eens opzoek naar iets anders.
- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb laatst een Aero plaathouder gehaald bij de dealer voor de R53. Ik was iets van €22,- kwijt. Maar dan heb je wel een mooie houder.

Onze sponsors