ASE GP001

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: ASE GP001

11 feb 2017, 10:44

louisvdd76 schreef:Maar Snieze is toch Gino met een R56?
nee


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Snieze
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 296
Lid geworden op: 22 mar 2012, 09:48

Re: ASE GP001

13 feb 2017, 19:38

marinusrules schreef:
louisvdd76 schreef:
Snieze schreef:Mn fortuin heel houden dat ik in de motor gestoken heb is ff belangrijker.
IAT's van +80 graden vind mn blokje niet zo fijn denk ik :X
Inlaat temperatuur van 80 graden??? hoe haal je dat? Mijn Roadster was ook getuned en durf te zeggen dat ik als hij warm was ook echt wel het gas indrukte maar hoger dan 47 graden op een zomerdag heb ik hem niet gehad.
Dat is met een R53 niet zo moeilijk, vooral zonder fatsoenlijke koeling. Bij mij was 60 graden ook heel normaal op een warme dag met een 15% pully.
Heb er nu ook een 19% opzitten ey..
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

Re: ASE GP001

13 feb 2017, 23:11

marinusrules schreef:
louisvdd76 schreef:
Snieze schreef:Mn fortuin heel houden dat ik in de motor gestoken heb is ff belangrijker.
IAT's van +80 graden vind mn blokje niet zo fijn denk ik :X
Inlaat temperatuur van 80 graden??? hoe haal je dat? Mijn Roadster was ook getuned en durf te zeggen dat ik als hij warm was ook echt wel het gas indrukte maar hoger dan 47 graden op een zomerdag heb ik hem niet gehad.
Dat is met een R53 niet zo moeilijk, vooral zonder fatsoenlijke koeling. Bij mij was 60 graden ook heel normaal op een warme dag met een 15% pully.

Heb er nu ook een 19% opzitten ey..
Helpt natuurlijk ook mee dat de r53 de ic boven op t blok heeft liggen... De r56 heeft hem wat dat betreft iets beter gepositioneerd.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

Re: ASE GP001

20 feb 2017, 09:42

louisvdd76 schreef:
Snieze schreef:Mn fortuin heel houden dat ik in de motor gestoken heb is ff belangrijker.
IAT's van +80 graden vind mn blokje niet zo fijn denk ik :X
Inlaat temperatuur van 80 graden??? hoe haal je dat? Mijn Roadster was ook getuned en durf te zeggen dat ik als hij warm was ook echt wel het gas indrukte maar hoger dan 47 graden op een zomerdag heb ik hem niet gehad.
Supercharger vs turbo.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: ASE GP001

20 feb 2017, 12:22

marinusrules schreef:
BMX schreef:Heerlijk zo'n project 8)
Blijft toch maar door en doorgaan dit. Geen einde in zicht?
Zolang ik nog steeds plezier heb van het karretje mag hij gewoon blijven. Ik heb in de tussentijd ook nog geen waardige vervanger kunnen vinden met het zelfde fun gehalte. En de 2e generatie trekt mij totaal niet dus dat is geen optie..
Ik ken het idee ;)
Ik ben overgestapt naar een andere omdat ik meer ruimte wilde en een keer wat anders. Jij gebruikt m heel anders dan ik, dus is het harder zoeken. Of je blijft gewoon genieten van wat je hebt 8) :))

wel lekker om zo'n project zo nu en dan hier te volgen!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

Terug naar “Show your ride”