neelouisvdd76 schreef:Maar Snieze is toch Gino met een R56?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
neelouisvdd76 schreef:Maar Snieze is toch Gino met een R56?
Heb er nu ook een 19% opzitten ey..marinusrules schreef:Dat is met een R53 niet zo moeilijk, vooral zonder fatsoenlijke koeling. Bij mij was 60 graden ook heel normaal op een warme dag met een 15% pully.louisvdd76 schreef:Inlaat temperatuur van 80 graden??? hoe haal je dat? Mijn Roadster was ook getuned en durf te zeggen dat ik als hij warm was ook echt wel het gas indrukte maar hoger dan 47 graden op een zomerdag heb ik hem niet gehad.Snieze schreef:Mn fortuin heel houden dat ik in de motor gestoken heb is ff belangrijker.
IAT's van +80 graden vind mn blokje niet zo fijn denk ik
Helpt natuurlijk ook mee dat de r53 de ic boven op t blok heeft liggen... De r56 heeft hem wat dat betreft iets beter gepositioneerd.marinusrules schreef:Dat is met een R53 niet zo moeilijk, vooral zonder fatsoenlijke koeling. Bij mij was 60 graden ook heel normaal op een warme dag met een 15% pully.louisvdd76 schreef:Inlaat temperatuur van 80 graden??? hoe haal je dat? Mijn Roadster was ook getuned en durf te zeggen dat ik als hij warm was ook echt wel het gas indrukte maar hoger dan 47 graden op een zomerdag heb ik hem niet gehad.Snieze schreef:Mn fortuin heel houden dat ik in de motor gestoken heb is ff belangrijker.
Heb er nu ook een 19% opzitten ey..
Supercharger vs turbo.louisvdd76 schreef:Inlaat temperatuur van 80 graden??? hoe haal je dat? Mijn Roadster was ook getuned en durf te zeggen dat ik als hij warm was ook echt wel het gas indrukte maar hoger dan 47 graden op een zomerdag heb ik hem niet gehad.Snieze schreef:Mn fortuin heel houden dat ik in de motor gestoken heb is ff belangrijker.
Ik ken het ideemarinusrules schreef:Zolang ik nog steeds plezier heb van het karretje mag hij gewoon blijven. Ik heb in de tussentijd ook nog geen waardige vervanger kunnen vinden met het zelfde fun gehalte. En de 2e generatie trekt mij totaal niet dus dat is geen optie..BMX schreef:Heerlijk zo'n project
Blijft toch maar door en doorgaan dit. Geen einde in zicht?
Onze sponsors