R56 Cooper S Chili
- marco_pas
- Leerling Mini lid
Bericht
R56 Cooper S Chili
Hij is er sinds gisteren! De Cooper S van mijn vrouw. De keuze is op deze gevallen vanwege de nagenoeg nieuwstaat en de lage KM-stand (37000). Helaas de vroege N14, maar daar heb ik in t achterhoofd rekening mee gehouden .
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Re: R56 Cooper S Chili
Van harte welkom Marco en gefeliciteerd met jullie Cooper S.
Ziet er een net origineel exemplaar uit.

Ziet er een net origineel exemplaar uit.

- marco_pas
- Leerling Mini lid
Bericht
THNX!
De auto is i.d.d. nog helemaal stock. Alleen de run-flats zijn vervangen door een paar Peppi & Kokki banden. Die worden vóór de winter vervangen door een set Michelin CrossClimate +.
De auto is i.d.d. nog helemaal stock. Alleen de run-flats zijn vervangen door een paar Peppi & Kokki banden. Die worden vóór de winter vervangen door een set Michelin CrossClimate +.
- mbvandenberg
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat een gave uitvoering! Veel plezier ermee!marco_pas schreef:Hij is er sinds gisteren! De Cooper S van mijn vrouw. De keuze is op deze gevallen vanwege de nagenoeg nieuwstaat en de lage KM-stand (37000). Helaas de vroege N14, maar daar heb ik in t achterhoofd rekening mee gehouden .
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice
MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Marco,
van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en welkom op het forum. Het feit dat het een N14 blok is hoeft helemaal geen probleem te zijn vooral niet als hij stock is. Jaarlijks zijn nodige onderhoud en TLC geven kun je ook met dit blok best veel kilometers maken en vooral met zo'n lage kilometerstand. Mooie kleur, ben persoonlijk liefhebber van Britisch Racing Green
Gr. Milco
van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en welkom op het forum. Het feit dat het een N14 blok is hoeft helemaal geen probleem te zijn vooral niet als hij stock is. Jaarlijks zijn nodige onderhoud en TLC geven kun je ook met dit blok best veel kilometers maken en vooral met zo'n lage kilometerstand. Mooie kleur, ben persoonlijk liefhebber van Britisch Racing Green

Gr. Milco
Onze sponsors