Berthil, de Zwarte (Nera)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Berthil, de Zwarte (Nera)

18 jun 2024, 13:32

Hey Berthil!

We zijn 2 weken geleden nog met onze huidige cabrio met een groep op pad geweest door Frankrijk/Zwitserland/Oostenrijk/Italië en toen is Nera (of eigenlijk "The HekS") nog ter sprake gekomen (en jij ook :wink: ) en ook regelmatig in onze gedachte geweest! Fijne herinneringen aan en goed te lezen dat je de cabbie nog steeds in bezit hebt.

Jammer dat er toch wel wat kwaaltjes en kosten aan de auto zitten, maar Nera viert in augustus zijn/haar 20ste verjaardag!!! Ongelofelijk hè. 20 jaar...

groetjes,
Peter
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jun 2024, 15:43

Hey Peter. Mooie rooie hebben jullie nu! De kleinkinderen zullen het vast leuk vinden op de achterbank en het dak open :)

Goeie ouwe tijden inderdaad. En iedere keer als ik instap komen die terug. Hopelijk nog een keertje samen misschien. Uit nostalgie nog een keer die mooie alpenrit, hopelijk was jullie laatste rit ook zo leuk.

frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2024, 13:12

Dat is een respectabele kilometerstand. Mijn staat nog niet eens op 120.000 :lol:. Ik rij dan ook nog minder dan jij, als ik de 2000km haal in het jaar is het veel.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2024, 10:49

Gaaf fimpje Berthil!!

Jullie hebben toen ook lekker veel open gereden zo te zien. Zelfs met de ruitenwissers aan :wink:
De jongens vinden het altijd fantastisch om mee te rijden in de MINI. De beleving en het geluid vinden ze super!!

Een Alpenrit blijft gaaf! Een vierlandenrit ook haha :D Wij gaan graag mee!
Berthil schreef:
18 jun 2024, 15:43
Hey Peter. Mooie rooie hebben jullie nu! De kleinkinderen zullen het vast leuk vinden op de achterbank en het dak open :)

Goeie ouwe tijden inderdaad. En iedere keer als ik instap komen die terug. Hopelijk nog een keertje samen misschien. Uit nostalgie nog een keer die mooie alpenrit, hopelijk was jullie laatste rit ook zo leuk.

niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator

21 jun 2024, 22:10

Er lag wel een hele dikke laag stof op dit topic Berthil. :)
Leuk dat je de Mini(s) nog steeds hebt.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jun 2024, 21:26

Mooi dat je de Heks nog hebt, prachtige cabrio. We hebben je meermaals de revue laten passeren tijdens de trip. Van het klussen aan een specifieke GP1 op een berghelling, het fraaie interieur van de Heks tot de hamvraag of de blauwe inmiddels al een werkende motor heeft?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”