Harry's R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
robertok
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

Re: Harry's R53

22 apr 2024, 15:46

Lekker!
PS4 zijn echt top banden!

Op de mini liggen 205/45/17 pilotsport4. En het is altijd een verademing als ik van de winterset naar de ps4 ga.
In de regen presteren ze ook boven maat.
Al heb ik wel heel de mini zowat aangepakt met poly en stabi stangen en dergelijke, het is wel nu dat ik de combi met banden en ophanging zo heb dat de JCW nu traag lijkt .

Heb conti sport 5 245/35/19 op de audi.. dat is niet heel best.

^Robbert
Mijn R53 JCW -SYR
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

04 jul 2024, 19:10

Heb zelf ook de Michelin Pilot Sport op de GP1 liggen maar in 215/40 maat. Vult de wielkast mooi en rijd wat comfortabeler. Grip is uitstekend, onlangs op de Ring nog getest. Hopelijk bevallen ze jou ook goed en doet de MINI het goed in Duitsland. Doen ze bij de TUV niet moeilijk dat het een MINI uit NL is zonder TUV certificaten of heb je die allemaal op moeten zoeken voor elke aanpassing die op de MINI zit?
HHBBXX
Enthousiast
Enthousiast
Duitsland

08 jul 2024, 22:27

Ik ben nog niet bij de TüV geweest, nog een NL apk erop genomen om meer tijd te hebben. Voor de wielen heb ik de papieren wel, de uitlaat moet ik nog regelen. Gelukkig heb ik een goed adres gekregen van de buurman waar ik de keuring ga laten doen. Daar kunnen ze mogelijk ook de papieren regelen die ik nog niet heb.
Gaat vast goed komen en gelukkig zijn er niet heel veel zaken aangepast aan de R53.
Youth isn't a time of life, it's a state of mind

Terug naar “Show your ride”