Ik ben Nick en ik ben nieuw hier.
Eindelijk na jaren sparen heb ik ook een F56 Mini JCW (61.000KM,BJ 2017) kunnen aanschaffen.
Ik heb hem nu een kleine 6 maand, ben zeer tevreden hij rijd heerlijk, een wegligging waar je u tegen zegt en snel Pfff dat word nog een x een dure bekeuring hahahahaha
De vorige eigenaar was er ook heel wijs mee en heeft er al het 1 en ander aan laten doen zoals een Guerrilla-Exhaust (RVS) en brullen dat die doet vooral als je tegen de bult op moet en om maar niks te zeggen als je het klepje los zet

Hoogglans zwarte gepoedercoate velgen, stickers met de handtekening van John Cooper rond om. En ik vermoed dat de vorige eigenaar hem heeft laten kietelen(tunen) want ik heb een usbstick in de arm steun en als ik hem in de sportstand zet heb ik pops and bangs (met uitlaatklepje open echt gruwelijk hard soms).
Hier een paar foto's

Ik ga hem binnenkort nog keramisch laten coaten.
Ik wil er nog een big pair chassis brace onder hebben.
Voor a.s winter moet er nog een nieuwe accu in.
En ik wil er nog 19 of 20 inch OZ velgen(zie foto) onder hebben maar schijnt allemaal heel krap te zijn dus wil eerst zeker weten wat voor Et waarde enz ik aan moet voldoen. Ben niet van plan om hem te verlagen. Die look krijg je al met grotere velgen...vind ik.

En ik ga hier vast nog wel een paar suggesties krijgen of ontdekken...