Mijn Mini John Cooper Works (61Dkm)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
JimBoB
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Nederland

Mijn Mini John Cooper Works (61Dkm)

23 mar 2025, 08:31

Hallo Mini Cooper enthusiasts

Ik ben Nick en ik ben nieuw hier.

Eindelijk na jaren sparen heb ik ook een F56 Mini JCW (61.000KM,BJ 2017) kunnen aanschaffen.
Ik heb hem nu een kleine 6 maand, ben zeer tevreden hij rijd heerlijk, een wegligging waar je u tegen zegt en snel Pfff dat word nog een x een dure bekeuring hahahahaha

De vorige eigenaar was er ook heel wijs mee en heeft er al het 1 en ander aan laten doen zoals een Guerrilla-Exhaust (RVS) en brullen dat die doet vooral als je tegen de bult op moet en om maar niks te zeggen als je het klepje los zet :lol:
Hoogglans zwarte gepoedercoate velgen, stickers met de handtekening van John Cooper rond om. En ik vermoed dat de vorige eigenaar hem heeft laten kietelen(tunen) want ik heb een usbstick in de arm steun en als ik hem in de sportstand zet heb ik pops and bangs (met uitlaatklepje open echt gruwelijk hard soms).

Hier een paar foto's

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Ik ga hem binnenkort nog keramisch laten coaten.
Ik wil er nog een big pair chassis brace onder hebben.
Voor a.s winter moet er nog een nieuwe accu in.
En ik wil er nog 19 of 20 inch OZ velgen(zie foto) onder hebben maar schijnt allemaal heel krap te zijn dus wil eerst zeker weten wat voor Et waarde enz ik aan moet voldoen. Ben niet van plan om hem te verlagen. Die look krijg je al met grotere velgen...vind ik.
Afbeelding

En ik ga hier vast nog wel een paar suggesties krijgen of ontdekken...
Laatst gewijzigd door JimBoB op 29 mar 2025, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm a high-tech low-life a cutting-edge state-of-the-art bicoastal multi tasker and I can give you a gigabyte in a nano second |
MINI-MeerInhoudNietInbegrepen
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

Re: Mijn Mini John Cooper Works (61Dkm)

24 mar 2025, 17:20

Welkom. Ziet er netjes uit. Lekker als ie al gekieteld is. Scheelt jou weer.

Velgen en verlagen is idd een kwestie van smaak.
Moet zeggen dat grote velgen vaak wel mooi zijn, maar mooier als de “wheelgap” niet te groot is.

Heel veel veilige en plezierige kilometers!
Afbeelding
JimBoB
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Nederland

Re: Mijn Mini John Cooper Works (61Dkm)

19 apr 2025, 07:23

Update: 18" OZ Racing ULTRALEGGERA velgen uiteraard met Michelin Pilot Sport 5 215/40R18

8,0 x 18 ET45 - dit betekent dat de velgen 21,7mm verder naar buiten komen dan de huidige (standaard) velgen

ze zitten nog net binnen de spatborden dus meer kan je niet hebben want dan ben ik bang dat je niet door de APK komt
Bijlagen
Oz-racing Ulraleggera velgen (Cut).jpg
Oz Racing velgen2.jpg
I'm a high-tech low-life a cutting-edge state-of-the-art bicoastal multi tasker and I can give you a gigabyte in a nano second |
MINI-MeerInhoudNietInbegrepen

Terug naar “Show your ride”