G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja hij is suuuuper glad!
Eerst clayen met een clay setje G1016, 37€
Dan heb ik hem met SwirlX helemaal ingewreven en opgedroogd met een doekje maar dat kan eventueel weggelaten worden...
En dan een laagje NXT wax 2 G12718, 26€ aanbrengen
Hij glimt idd lekker, en is vooral zijdezacht! lol
Kga nu even mijn diff ophalen, hij ligt gespoten klaar! wa ne service!
Eerst clayen met een clay setje G1016, 37€
Dan heb ik hem met SwirlX helemaal ingewreven en opgedroogd met een doekje maar dat kan eventueel weggelaten worden...
En dan een laagje NXT wax 2 G12718, 26€ aanbrengen

Hij glimt idd lekker, en is vooral zijdezacht! lol

Kga nu even mijn diff ophalen, hij ligt gespoten klaar! wa ne service!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

damn... carrosserie was al gesloten... Zal morgen stukje diff gaan halen
Ook wel dillema, want hij schuurt toch iets té veel vanachter... Dus ofwel smallere spacers steken, ofwel een fractie terug naar boven... Wat denken jullie als je de foto's ziet??
De 'swirls' ofdus poetskringen uit de carrosserie te verwijderen...jbcola schreef:Die swirlX heb ik nog niet in m'n collectie. Wat doet dat juist?

damn... carrosserie was al gesloten... Zal morgen stukje diff gaan halen

Ook wel dillema, want hij schuurt toch iets té veel vanachter... Dus ofwel smallere spacers steken, ofwel een fractie terug naar boven... Wat denken jullie als je de foto's ziet??

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Ik vrees niet dat er nog veel gaat wegschuren... Morgen paar mm naar omhoog dan lijken de verhoudingen mss beter...
Het ergste is al weggesleten met mijn vorige verenrem. schreef:en zoals coen zegt, da slijt wel weg![]()

Ik vrees niet dat er nog veel gaat wegschuren... Morgen paar mm naar omhoog dan lijken de verhoudingen mss beter...

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Onze sponsors