JunkyXL … verkocht ...
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar whats up met die 5W50 olie???
Ik heb er nu Castrol Edge 0W40 in!! vloeibaar goud, als je die bij de pomp moet kopen...
Vanaf nu ook bij Beek voor een redelijke prijs verkrijgbaar
Ik heb vandaag btw voor het eerst sinds ik de spruit heb een tunneltje gepakt met open raam... echt
SICK.... het geluid is fenomenaal!!!
sja gelukkig wel nu!!JunkyXL schreef:lekker he... bij jou ist ook weer klaar??
stampen rulez... alleen mn bandjes... en t geluid, hihihi grrrrrrrrrOOOMMMMM
jj
Ik heb er nu Castrol Edge 0W40 in!! vloeibaar goud, als je die bij de pomp moet kopen...

Ik heb vandaag btw voor het eerst sinds ik de spruit heb een tunneltje gepakt met open raam... echt

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dikkere olie in de winter?? niet juist dunner?? Leg uit...
(sorry voor de topic vervuiling Jelle...
)
(sorry voor de topic vervuiling Jelle...

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
was n adviesje, die 5w50, alleen wat moeilijker aan te komen..lol
loopt lekker, verder zie ik t wel... ook dit is vloeibaar goud qua moneten hoor... whatever ..
jj
loopt lekker, verder zie ik t wel... ook dit is vloeibaar goud qua moneten hoor... whatever ..

jj
Adrenalin Junkie schreef:sja gelukkig wel nu!!JunkyXL schreef:lekker he... bij jou ist ook weer klaar??
stampen rulez... alleen mn bandjes... en t geluid, hihihi grrrrrrrrrOOOMMMMM
jj
Ik heb vandaag btw voor het eerst sinds ik de spruit heb een tunneltje gepakt met open raam... echtSICK.... het geluid is fenomenaal!!!
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Nog nooit een mini gehoord met zo'n geluid!!
Het was weer flink zweten door die onmogelijke posities maar het is weer gelukt. Leuk dat je geweest bent
en have fun met je dikke mini.
hahahahaha Wat een mooi kabaal, herrie enz...JunkyXL schreef:zo, nou.. terug van Meani, allereerst, TOP MEANI!!! super service/hulp!!!
en je hebt t super voor elkaar, qua oprit, gereedschap, auto's, etc!!!
hier wat foto's van het plaatsen vd oliekoeler;
toen n stukkie rijden... na wat aandraaien vd leidingen...
kwamen we meani zn broer tegen in "n" mazda.... ik dacht nog, oohhhh, n mazda.... totdat we gingen planken, we raakten em maar niet kwijt.... lol... bleek het zo een mps versie te zijn, wauw....
ook nogmaals gemerkt dat ik nodig andere banden moet, hij is erg zoekering, met name als je wat harder gaat rijden... jammer, sneel zoeken naar n goede band of desnoods weer runflat...
maar onder t rijden nog niet eerder iemand zo zien lachen om t geluid/herrie/kabaal/etc...
maar goed, ik laat aan meani om te omschrijven wat voor een geluidje er uit de uitlaat komt nu .... lol
Zag ook het 400Pk monster staan, ff wat rondjes omheen gelopen, maar oh oh oh, dat is wel heel ander speelgoed zeg.... "afgesproken" er de volgende keer ook in te gaan rijden, hehe.... wat een beest... zelf al staat hij stil!!!
nogmaals dank voor de hulp en montage, echt super, dat was me zelf echt nooit niet gelukt!!! En veel plezier op de ring zondag
Jelle

Het was weer flink zweten door die onmogelijke posities maar het is weer gelukt. Leuk dat je geweest bent

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Nog nooit een mini gehoord met zo'n geluid!!
hahahahaha Wat een mooi kabaal, herrie enz...JunkyXL schreef:zo, nou.. terug van Meani, allereerst, TOP MEANI!!! super service/hulp!!!
en je hebt t super voor elkaar, qua oprit, gereedschap, auto's, etc!!!
hier wat foto's van het plaatsen vd oliekoeler;
toen n stukkie rijden... na wat aandraaien vd leidingen...
kwamen we meani zn broer tegen in "n" mazda.... ik dacht nog, oohhhh, n mazda.... totdat we gingen planken, we raakten em maar niet kwijt.... lol... bleek het zo een mps versie te zijn, wauw....
ook nogmaals gemerkt dat ik nodig andere banden moet, hij is erg zoekering, met name als je wat harder gaat rijden... jammer, sneel zoeken naar n goede band of desnoods weer runflat...
maar onder t rijden nog niet eerder iemand zo zien lachen om t geluid/herrie/kabaal/etc...
maar goed, ik laat aan meani om te omschrijven wat voor een geluidje er uit de uitlaat komt nu .... lol
Zag ook het 400Pk monster staan, ff wat rondjes omheen gelopen, maar oh oh oh, dat is wel heel ander speelgoed zeg.... "afgesproken" er de volgende keer ook in te gaan rijden, hehe.... wat een beest... zelf al staat hij stil!!!
nogmaals dank voor de hulp en montage, echt super, dat was me zelf echt nooit niet gelukt!!! En veel plezier op de ring zondag
Jelle

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

Onze sponsors