Daarna richting Cambridgeshire om af te stellen, en dan blazen!
Dat rondje komt wel goed..

Ik vindt het best als je je fototoestel maar meeneemtDaveke schreef:Ik wil 1320 ook wel eens proberen, en ik heb nog geen vakantie gehad dan. Lijkt me wel leuk om dat als vakantie in te plannen
Feit dat zij tegen die tijd al ervaring hebben met de Sprintex, Thumper koppen en 550 cc injectoren maakt het ook al wat makkelijker. Niet dat ik geen vertrouwen heb ik Beek (want dat heb ik absoluut wel!) is het niet erg om ook eens in een andere keuken te kijken
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.Daveke schreef:Ik wil 1320 ook wel eens proberen, en ik heb nog geen vakantie gehad dan. Lijkt me wel leuk om dat als vakantie in te plannen
Feit dat zij tegen die tijd al ervaring hebben met de Sprintex, Thumper koppen en 550 cc injectoren maakt het ook al wat makkelijker. Niet dat ik geen vertrouwen heb ik Beek (want dat heb ik absoluut wel!) is het niet erg om ook eens in een andere keuken te kijken
Das idd mooi! En zeker als je veel km's doet om specifiek naar iemand te gaan om aan de MINI te laten werken, is zoiets onbetaalbaar! Zulke mensen zijn zelfs meer liefhebbers dan alle anderen samenBerthil schreef:Ik heb al eens overnacht bij mijn monteur in Duitsland
Jammer dat je niet naar Beek gaat want dan kunnen ze alvast ervaring opdoen met de 550 injectoren voordat ik kom![]()
Ik zat zelf ook met het idee te spelen om gewoon naar 1320 te rijden en het hele spul te laten monteren. Ik heb zelfs overwogen de Sprintex te laten bezorgen in mijn laatste hotel in Newcastle via 1320 zodat ik hem meteen mee kon nemen. Maar ik wacht dan toch even af wat de Sprintex gaat brengen en ik was ook niet zo onder de indruk van de reactietijd van 1320 via Minitorque. Ik vind 5 werkdagen vrij lang als je naar de voorraad informeert van een Sprintex en ik heb nog steeds geen antwoord over de prijs.
Ik ben zeer benieuwd wat het je allemaal op gaat leveren
Knoop ik in mn oren - You're riding shotgunmushrop schreef:mocht je nog een bijrijder nodig hebben tegen die tijd Dave, laat dan even wat weten. Kijk ik of ik mee kan. (als jij dat wilt natuurlijk he)
GreyCooperS schreef:Goed bezig...
... Maar ook iets minder lullen en meer pics plaatsen
Onze sponsors