Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je hebt gelijk. Het is van oorsprong een remdrukverdeler die o.a. op een BMW E30 werd gebruikt, maar in dit geval werkt het als een remdrukbegrenzer om zo de remkracht aan de achterwielen iets te verlagen.JosCountrymanCooper schreef:Dikkie-dikkie-dikst.![]()
Leuk verslag ook.
De werking van de remdruk'verdeler' begrijp ik niet. Hij zit alleen IN de leiding gemonteerd, dus hij kan alleen de druk begrenzen of, lijkt mij logischer, de druk lineair verlagen. Dus bijv. de druk naar de achterwielen 25% verlagen.
Van techniek wil ik graag alles weten, vandaar.
Komt goed. Als ik weer een track sessie achter de rug heb dan hoor je het.Daveke schreef:Laat me effe weten of ik gelijk had met die remdrukverlagers.. Dan whop ik ook een setje op de GP als die zn andere remmen krijgt aan de voorkant.
Ik wacht nog op een paar mooie platen van jou, Kevin.Manick schreef:Hij ziet er weer strak uit! Weer eens tijd voor een paar mooie foto's
Eugène weet er al van en hij heeft ze ook al liggen.louisvdd76 schreef:Dat van die remmen heeft Eugene ook wel interesse in gok ik. Die had net als jij JCW R56 achterremmen gemonteerd en toen werden de blokken achter in 1 sessie compleet opgegeten.
Reed je ook circuit met de cabrio, Peter? Want op de openbare weg merkte ik idd ook niets, maar op het circuit ging het heel hard...Peter schreef:Bij de cabrio nooit last gehad met de R56 JCW remmen rondom...
5mm spacers voor zie je niks van
Onze sponsors