Klatsie's R53 - Te koop/MAG weg
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Klatsie | R53 - EVO 1 foto's
Thnx mannen! Baal wel van die bout hoor...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Maar goed, dan maar even niet rijden komende week. En hopelijk van de week de camberplates ophalen en volgende week zaterdag eronder proberen te zetten zelf...
Thnx, Ja het zit ff niet mee, het hele jaar al ff niet trouwens. 2014 is tot nu toe niet mijn jaar...RubenR6 schreef:Ziet er goed uit kerel! Maar je hebt wel veel pech zeg, nu die bout weer :/

Maar goed, dan maar even niet rijden komende week. En hopelijk van de week de camberplates ophalen en volgende week zaterdag eronder proberen te zetten zelf...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Erg mooi!
http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zou ik die afgebroken bout eruit kunnen boren en deze voor tijdelijk vervangen door een bout/moer combinatie?
Iemand ervaring hiermee?
Iemand ervaring hiermee?
- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Klatsie | R53 - uitboren?
Heb je een close-up foto van het probleem? dan denk ik graag even mee
Mini cooper R50 2005
- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Succes.
Zonder de details gezien te hebben is het wat lastig om antwoord te geven maar in principe is het een goede optie om vastzittende bouten uit te boren. Voorwaarde is wel dat je goede scherpe boren hebt !Klatsie schreef:Zou ik die afgebroken bout eruit kunnen boren en deze voor tijdelijk vervangen door een bout/moer combinatie?
Iemand ervaring hiermee?
Succes.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja of gewoon wachten tot volgende week en gelijk die camberplates erin bonjouren...

- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Uitboren is echt een flut* klus, heb ik ook een keertje gehad. Ook gelijk nieuwe schroefdraad getapt anders pakt de bout niet meer goed...
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee t is zo een bout van de top mount is afgebroken. Gister ff staan kijken. Ik had t idee om deze bout gewoon uit te boren en er een tijdelijke bout in te zetten. Van onder af met revetten en de hele shit zooi zodat er niet te veel spanning op de andere 2 komt tijdens t rijden. Maar ja wat is wijsheid. Ff wachten tot die andere platen komen...
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag klote weer, dus proberen uit te boren gaat 'm niet worden vandaag...

- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Gaatje boren en een linkse tap gebruiken gaat ook niet werken?
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb nog nooit een bout uitgeboort, maar hey lijkt me geen gemakkelijk klusje. Gaatje bouten in een bout zal toch niet zo eenvoudig zijn?
In de bout zelf bedoel je?Ronsworld schreef:Gaatje boren en een linkse tap gebruiken gaat ook niet werken?
Ik heb nog nooit een bout uitgeboort, maar hey lijkt me geen gemakkelijk klusje. Gaatje bouten in een bout zal toch niet zo eenvoudig zijn?
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ja, in de bout zelf.
Zal niet makkelijk zijn, maar niet onmogelijk.
Goede centerpunt slaan en een scherpe boor gebruiken, doodlopend gat boren en de linkse tap erin.
Vooraf flink kruipolie kan nooit geen kwaad.
Zal niet makkelijk zijn, maar niet onmogelijk.
Goede centerpunt slaan en een scherpe boor gebruiken, doodlopend gat boren en de linkse tap erin.
Vooraf flink kruipolie kan nooit geen kwaad.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar, wat schiet ik met die linkse tab op dan?
Onze sponsors