PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Maaij, geweldig man. Las ik ergens DL. Super. En hier en daar wat carbon, maakt je MINI echt af

Tot de 9e

Tot de 9e

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
J*zus, wat een dik ding is het geworden zeg!
Heel erg netjes! Goede smaak kerel.
Ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet! Op naar de volgende mods.

Ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet! Op naar de volgende mods.

- MCmies
- Enthousiast
Bericht
Jemig de pemig, dit gaat het wachten op mijn S nog moeilijk maken
Ze verwachten dat ik in de eerste week van november kan rijden. Eerst zien, dan geloven. Maarre, hij is echt prachtig Maaij! En nu weet ik gelijk hoe die van mij eruit komt te zien met die aerokit. En ik zie nu ook dat de striping ook erg gaaf staat, die zal ik er nog bij bestellen.
Ga je nog naar Timmermans voor die tuning kit? Zo gauw ik het chassisnummer heb van mijn auto ga ik bestellen. Ok, een klein beetje afhankelijk van de geldboom natuurlijk, maar dat is een detail
Tot meetz!

Ga je nog naar Timmermans voor die tuning kit? Zo gauw ik het chassisnummer heb van mijn auto ga ik bestellen. Ok, een klein beetje afhankelijk van de geldboom natuurlijk, maar dat is een detail

Tot meetz!
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
zozozo, wat is de aerokit een verschil zeg. Prachtig om te zien. Bonnetstrips staan er goed bij, maakt de auto optisch nog iets dikker....
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Thanks all voor de complimenten. Hier doe ik het onder andere voor

Die van jou wordt ook zeker zo mooi. Succes met wachten. Zeker de moeite waard

Ik ga denk ik niet voor de JCW Stage 1 kit. Vind het toch iets te duur voor wat je krijgt.Berthil schreef:Ga je nog een tuning kitje nemen bij Timmermans
De striping is eigenlijk een voorbereiding voor de driving lights. Zal in mijn ogen ook zeker niet misstaanCurvy schreef:Complimenten! Mooie wagen geworden. Ik vindt die zwarte stiping 'm overigens niet misstaan! Zeker i.c.m. de driving lights.
Grtz.
Curvy

Thanks. November duurt nog wel even. Voorlopig moet je het maar met de foto's doenMCmies schreef:Jemig de pemig, dit gaat het wachten op mijn S nog moeilijk makenZe verwachten dat ik in de eerste week van november kan rijden. Eerst zien, dan geloven. Maarre, hij is echt prachtig Maaij! En nu weet ik gelijk hoe die van mij eruit komt te zien met die aerokit. En ik zie nu ook dat de striping ook erg gaaf staat, die zal ik er nog bij bestellen.
Ga je nog naar Timmermans voor die tuning kit? Zo gauw ik het chassisnummer heb van mijn auto ga ik bestellen. Ok, een klein beetje afhankelijk van de geldboom natuurlijk, maar dat is een detail![]()
Tot meetz!

Die van jou wordt ook zeker zo mooi. Succes met wachten. Zeker de moeite waard

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors