Ik wil ze eronder zien... damn!!!

Ging de montage een beetje? Of moest er veel aangepast worden?
Sven schreef:Loop eens door dan!
Ben benieuwd
Dus ik denk ik ga even wat mooie foto's maken met mijn Canon 450, ik even rijden naar kantoor om em op te pikken. Kom ik daar aan, batterij leeg en kabeltje om op te laden ligt thuis..MoNkToNk schreef:Het is wel ver lopen he
No worriesmarss schreef:Geintje bro!!
Maar uhhh .... ben je vergeten waar de MINI geparkeerd stond? Anders staat ie wel HEEL ver van huis!!!![]()
Montage was 1 op 1. Het leek er even op dat het feestje niet doorging omdat ik helemaal bouten etc. bij geleverd had gekregen, maar achteraf bleek toch dat de bouten waarmee mijn R53 JCW setje mee vast zat, ook voor dit setje gelukkig gebruikt kon worden. Je moet dus wel andere remleidingen hebben omdat de aansluiting van de R56 anders is dan die van de R53.Adrenalin Junkie schreef:ach komop..... NOG geen foto's....![]()
Ging de montage een beetje? Of moest er veel aangepast worden?
Komt goed!JunkyXL schreef:Binnenkort ff meeten en racen....
Verschil is duidelijk merkbaar, ik moet ze nog even 'inremmen' maar ik merk het verschil nu al. Hij hapt echt in een keer en als je echt goed doortrapt moet de gordel zelfs ingrijpenossie1972 schreef:En merk je al verschil tussen de beiden JCW remmen? De diameter van de schijf lijkt even groot. Alleen deze caliper heeft 2 potten, toch?
Valt mee hoor, moet je em maar eens een keer van dichtbij zieninim schreef:En wat ziet alles er nieuw uit bij jou joh![]()
Pfff... echt hoor..marss schreef:PS: Dacht je van de sneeuw af te zijn en wat zie ik nu ....
Onze sponsors