En ook hier helemaal de update van de wielen gemist
Echt super dik!! dus nu niet 1 maar 2 unike Mini's voor de deur..erg gaaf dat jullie niet slap ouwehoeren zoals ik, maar gewoon doen en eens in de zoveel weken / maanden een echt unieke update hebben..respect!
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
zo hey, het hele topic doorgelezen.
van pagina 1 tot nu.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik respect voor je man heb dat hij alles vrijwel zelf doet! zo hey!
ook gefeliciteerd met de kleine meid. Ik heb er nu een van 4.5, en hoe leuk het al is, het wordt NOG leuker!
Qua auto zie ik dat jullie een aantal dingen gedaan hebben die ik ook graag zou doen. Ziet er allemaal erg mooi uit.
ik hou me graag aanbevolen voor tips en triks
oh en daar we dezelfde kleur hebben......
Thnx. Ben heel blij met de auto zoals er hij er nu bij staat. Kan niet wachten totdat de roze velgen er weer onder komen, maakt hem wel uniek en "af", af is ie nooit maar we zijn goed op weg. Het is erg fijn om zo'n handige man te hebben anders was ik niet zo ver gekomen. Tips heb ik niet, je eigen ding doen zou ik zeggen