X2louisvdd76 schreef:Prachtig Ray.... is ook echt DE velg voor jouw Cabbie
Ray's Cabbie.. Is het wat ? (pg85)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Ray's Cabbie..

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen vandaag en morgen. Vrijdag even de bouten aantrekken met een momentsleutel en dan de kapjes erop. Ik heb geen hulpstukje om die kapjes eraf te krijgen, dus dan maar zo. Moet bij de dealer nog iets halen ervoor.
Qua looks kan ik maar moeilijk kiezen, beide top. Peter heeft de ultieme ride, dus daar kijk ik maar niet al te veel naar..
Natuurlijk welBMX schreef:Om over de slijtage met dit weer nog maar niet te spreken
Maaruh... zonder naafkapjes? Wist niet dat jij ook een rebelse kant hebt

Alleen vandaag en morgen. Vrijdag even de bouten aantrekken met een momentsleutel en dan de kapjes erop. Ik heb geen hulpstukje om die kapjes eraf te krijgen, dus dan maar zo. Moet bij de dealer nog iets halen ervoor.
Ik heb er sinds 31-12-2014 niet meer mee gereden idd. Ik heb een andere auto om de dagelijkse km's te maken en tot vandaag nog geen tijd genomen om even erg hard genieten van de MINI. Vandaag even ingehaald. Wat is het toch héérlijk om weer even ermee te rijden. En dat geluid weerIvo schreef:Prachtige wielen!Maar geen meter gereden met de winterbanden? Staat ie al een paar maanden stil dan?

Ik probeer het lang vol te houden met beide. Ik ga eerst kijken hoe deze mij bevallen.speedy schreef:heel mooi maar dit is de look van Peter :-D
jij moet gewoon op r112 door blijven rijden ;-)
Qua looks kan ik maar moeilijk kiezen, beide top. Peter heeft de ultieme ride, dus daar kijk ik maar niet al te veel naar..

- koosie
- Volledig MINI minded!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht

speedy schreef:heel mooi maar dit is de look van Peter :-D
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die van mij gaan er komende week ook weer onder. Heb ze gisteren op de zaak al uit de kelder gehaald....
Je kan ook gewoon een imbusje door 1 van de gaatjes steken en dan het kapje eraf trekken. Doe ik ook meestal en werkt perfect.
Je kan ook gewoon een imbusje door 1 van de gaatjes steken en dan het kapje eraf trekken. Doe ik ook meestal en werkt perfect.

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tx voor de tip.
Op de One had ik R82 velgen met soortgelijke kapjes. Volgens mij heb ik nog wel zo'n haakje daarvan ergens liggen. En anders probeer ik het even met een imbusje .

Manjefieke grap op FB Peter..
Op de One had ik R82 velgen met soortgelijke kapjes. Volgens mij heb ik nog wel zo'n haakje daarvan ergens liggen. En anders probeer ik het even met een imbusje .
Is het niet de look van Peter dan is het wel de look van Daiel of Coen. Dan heb je alle combi's wel gehad volgens mijpeter schreef:![]()
![]()
speedy schreef:heel mooi maar dit is de look van Peter :-D

Manjefieke grap op FB Peter..

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals ik al zei; Supergaaf! Ik blijf dit prachtig vinden! Staat echt rete goed!

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
aaaah, je krijgt er 3pk bij zie ik 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Nou ik heb op de app het resultaat al gezien.... Volgens mij krijgt Marinus een biertje van Raymond in Noorwegen