No way...
Die van Sam zijn nooit aangekomen.. Of nooit opgestuurdPepperWhite schreef:Vergeet je die plates niet na te kijken ? Of de lagers wel goed zijn ?
Vraag ff aan davey of hij die van sam laat zien ...
Daveke schreef:Morgen meerGreyCooperS schreef:![]()
No way...
Je zal t wel zien als ze aankomen bij je , denk dat je er raar naar zal kijken als je ze in je handen hebt ...Daveke schreef:Die van Sam zijn nooit aangekomen.. Of nooit opgestuurdPepperWhite schreef:Vergeet je die plates niet na te kijken ? Of de lagers wel goed zijn ?
Als je doelt op het feit dat het "lijkt" alsof er een kogeltje mist; dat hoort zo.
Als je een klap op het lager zou krijgen van onder uit, met de ring compleet gevuld, dan is ie meteen aan het einde van zn latijn. Nu niet, maar goed, ik kan ze niet beoordelen - als ik ze niet hier heb
Ik zie het wel als ze er zijn, nog niks binnen nl.PepperWhite schreef:Je zal t wel zien als ze aankomen bij je , denk dat je er raar naar zal kijken als je ze in je handen hebt ...Daveke schreef:Die van Sam zijn nooit aangekomen.. Of nooit opgestuurdPepperWhite schreef:Vergeet je die plates niet na te kijken ? Of de lagers wel goed zijn ?
Als je doelt op het feit dat het "lijkt" alsof er een kogeltje mist; dat hoort zo.
Als je een klap op het lager zou krijgen van onder uit, met de ring compleet gevuld, dan is ie meteen aan het einde van zn latijn. Nu niet, maar goed, ik kan ze niet beoordelen - als ik ze niet hier heb
Ontopic: meer pics van die dikke blauwe
Onze sponsors