De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Weet ik, maar omdat het een Ebay store is en internationaal is het bijna ontraceerbaar. Mijn advocaat heeft geadviseerd om het maar te laten. De kosten van de procedure zou niet opwegen tegen de baten.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
GODVER!
iDD
Dear Rein,
I was just notified by production tis morning that we are still waiting for one part that is in machining. You wing is now scheduled to ship next week--so please pencil in your alone time with your MINI for the following week. We apologize for the delay, but will ship it out as soon as complete. Look for an email alert from FedEx with the tracking information and please let us know if we can assist with anything else.
Thank you again for choosing M7--we appreciate your business and patience.
Kind Regards,
Liza
M7 Tuning
M7 Customer Service
www.m7tuning.com
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zo, vandaag is de stikkah eindelijk vervangen. Hopelijk blijft deze er wat langer op zitten. Ze hadden nog een stukje over, dus hij heeft er twee 15x15 bijgedaan! Erg schattig. Gaat er vast nog wel eentje op het dashboard kleven.
Aan de andere kant is voor de grap mijn uitlaat wat los gekomen, morgen even naar kijken.
iDD
Aan de andere kant is voor de grap mijn uitlaat wat los gekomen, morgen even naar kijken.
iDD
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik ben ook nog steeds benieuwd naar je achterlichten.
Heb je die gozert van Ebay nog een poot uitgetrokken met het ongevraagde gebruik van je foto
gr, PC
Heb je die gozert van Ebay nog een poot uitgetrokken met het ongevraagde gebruik van je foto

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Stikkah!

Ik wilde al heel lang daar iets. En dit zit er wel lekker. Ik ben er vast snel op uitgekeken, maar dan haal ik hem er gewoon weer vanaf!
haha
iDD

Ik wilde al heel lang daar iets. En dit zit er wel lekker. Ik ben er vast snel op uitgekeken, maar dan haal ik hem er gewoon weer vanaf!
haha
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja blondie! Je hebt toch bijna vrijspel of niet?! Mooie rose roos op het dashboard? Pink union jack op het dak?
iDD
iDD
Onze sponsors