De MINI avonturen van iDarkDesign

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2006, 20:52

MTX zal wel een afkorting zijn van een brommermotortje. Netzoals de honda mtx, dus hij zal nog wel een extra motortje aan zijn toegevoegd hebben :mrgreen: :mrgreen:
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

24 jul 2006, 21:28

Methotrexaat (MTX) is een foliumzuur-antagonist. MTX remt dihydrofolaatreductase en daarmee DNA synthese en in hogere dosis eiwitsynthese. Naast het remmend effect op celdeling is er een immuunmodulerend effect.

:shock:
:s
:X
SOS
:rijden

Voor het volledige artikel: klik
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2006, 21:33

Duidelijk! :shock:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2006, 23:05

Robert schreef:Methotrexaat (MTX) is een foliumzuur-antagonist. MTX remt dihydrofolaatreductase en daarmee DNA synthese en in hogere dosis eiwitsynthese. Naast het remmend effect op celdeling is er een immuunmodulerend effect.

:shock:
:s
:X
SOS
:rijden

Voor het volledige artikel: klik
Hou alsjeblieft op! Ben nu bezig met een tentamen leren geneeskunde! En het is oooow zo saai!!
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jul 2006, 23:52

Jij kiest voor dat vak...! :s
iDarkDesign
Transformer

03 aug 2006, 23:55

Eindelijk was het vandaag zover, nadat mijn MINI 4 dagen bij Car Specials heeft gestaan kon ik hem eindelijk ophalen.

We kwamen aanrijden en daar stond mijn beauty, naast een dikke uitgebouwde Mercedes SL (incl vleugeldeuren). Ze hadden beide auto's netjes gewassen en waren net met een portfolio fotoshoot bezig! Ik kon nog niet helemaal beseffen dat daar mijn Mini stond.

Alles netjes afgehandeld, ff door de audio heen gelopen. Het werken van de deuren. Nog een nieuwe antenne gekregen van ze. En ze hadden ook complimentary mijn zijblinkers vervangen voor een rijtje van 4 LED ipv de ene. Zie je aan de buitenkant alleen wat van als ze blinken.

Dan nu de foto's! Ik heb ze ff snel gemaakt, want het begon al te schemeren en het drupte een beetje. Zodra het weer lekker weer is en ik de kans krijg de MINI helemaal in de was te zetten ga ik foto's maken incl. de forumnaamnummerplaten.

Afbeelding
LSD solution deur scharnieren

Afbeelding
Ingebouwde MTX woofer en MTX amp. De box en de dubbele bodem zijn beide custom made en kunnen verwijderd worden om bij de accu te kunnen.

Afbeelding
Closeup van de woofer en de amp.

ik ben er helemaal weg van! Kan niet bevatten dat ik dit allemaal eindelijk heb!

iDD
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

04 aug 2006, 00:24

:shock: :shock: :shock: Wauwie gaaf!! :shock: :shock: :shock:
iDarkDesign
Transformer

04 aug 2006, 00:33

Terug met betere foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

iDD....... nu maar sparen voor motor upgrades :D
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 06:53

Staat toch wel gaaf.. en inderdaad nu heeft die meer gewicht te verplaatsen.. dus misschien een ander spruitstukje en een kleinere pulley en je heb aardig wat pk's erbij :wink: dan kan je die subwoofer vooruit trekken, wat een ding zeg :shock: dat wi lik weleens horen..
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 07:51

WOOOOOOW! :D

Das toch wel gaaf om te zien :) Als ik mij niet vergis ben je de eerste Nederlandse MINI die het heeft laten doen :lol:

Ik hoorde je zeggen dat je het even kwam laten zien en horen tijdens de Birthday-run? :wink:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 08:13

Ik dacht tijdens de GP meet in zeeland as zondag?! :mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 08:17

En tijdens de BBQ in België, de Cotswold-run in de UK, Het bezoekje aan de autosalon in Parijs, het retro-event.

Hij krijgt het nog druk :Foto :lachuh
iDarkDesign
Transformer

04 aug 2006, 10:07

Tijdens het rijden merk ik niet dat er meer gewicht in de auto zit. Met 3 mensen in de auto, dan wel! Maar inderdaad, met zulke looks moet er ook wel wat onder de kap gedaan gaan worden natuurlijk!

Als het goed is ben ik niet de eerste MINI in NL. Bij Car Specials wisten ze me te vertellen dat ze al eens een MINI hebben gedaan, maar dat hebben ze ook weer een klein beetje weerlegd achteraf...

pff al die events! Ik wilde er wel weer een paar meedoen. De birthdayrun 2 september leek me wel leuk en ook naar de autosalon in Parijs trok me wel aan. Hoewel ik dan waarschijnlijk niet in Parijs blijf.

iDD
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 14:02

Wooowww :-PP ziet er geweldig uit zeg :P

Nu komen er vast meer Mini,s :wink:

En de Woofer is ook heel mooi ingebouwd!

In een woord geweldig
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 aug 2006, 14:26

Op een honda crx had het mooier gestaan. Zelf vind ik het niet passen op een mini eigenlijk. Als je er zelf tevreden mee bent is het toch goed :D

Lijkt me alleen zo lastig in en uitstappen in de stad als je weinig ruimte hebt......

Terug naar “Show your ride”