R53 PW JCW (OEM+)
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Hoi Den.. ff weggeweest voor mijn werk....
Mooie bak zeg.. mag je trots op zijn hoor.
Zaterdag heb ik helaas geen tijd.. Ik moet wat aangetrouwde familie verhuizen (dat heb je als je EN een groot rijbewijs hebt, EN zonder problemsn an een vrachtwaen kan komen
)
Ander had ik zeker langsgekomen. Maar voor andere modjes ben ik wel te vinden hoor. Ik sleutel tegenwoordig in de hal van mijn vader.. lekker alles bij de hand en voor mij niet te ver weg.
Ik zou zeggen.. blijf in contact.
Arjan
Mooie bak zeg.. mag je trots op zijn hoor.
Zaterdag heb ik helaas geen tijd.. Ik moet wat aangetrouwde familie verhuizen (dat heb je als je EN een groot rijbewijs hebt, EN zonder problemsn an een vrachtwaen kan komen

Ander had ik zeker langsgekomen. Maar voor andere modjes ben ik wel te vinden hoor. Ik sleutel tegenwoordig in de hal van mijn vader.. lekker alles bij de hand en voor mij niet te ver weg.
Ik zou zeggen.. blijf in contact.
Arjan
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
ik vind het iig schandalig dat ze zelfs geen olie temp meter in de mk.II steken..
hier zou ik gaan voor de kleine tellertjes onderaan
hier zou ik gaan voor de kleine tellertjes onderaan
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Den, ik zou ook voor de onderste gaan, anders wordt het zo'n klokken winkel vind ik.
Wat ik wel zie is dat die andere foto shiftlights heeft voor op het stuurkolom. Dat is gaaaaf!!
Een mooiere plaats dan boven op de dash.
Alleen is deze optie niet voor de nieuwe type Mini's? Weet iemand hier wat meer over?
Ossie
ps maandag 14.15 uur staat.
Wat ik wel zie is dat die andere foto shiftlights heeft voor op het stuurkolom. Dat is gaaaaf!!

Alleen is deze optie niet voor de nieuwe type Mini's? Weet iemand hier wat meer over?
Ossie
ps maandag 14.15 uur staat.

- Deniz
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goede mods!
Trouwens mocht je voor de alta instrumenten gaan, Ebay.de (klik), heeft nog zo'n houder erop staan. Misschien heb je er iets aan

Trouwens mocht je voor de alta instrumenten gaan, Ebay.de (klik), heeft nog zo'n houder erop staan. Misschien heb je er iets aan