speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

06 feb 2009, 21:44

Fred schreef:Staat erg dik man, maar had eerder voor 5 mm gestoken en achter dan lekker breed :wink:. Nou ja het was eerder uit praktische overwegingen ...

Staat iig erg vet! 8)
ik ga morgen 6 mm spacer voor proberen en achter weg laten (kan die nog lager achter 8) ) maar ik moet voor spacers gebruiken want anders loopt die tegen de stelringen aan :shock: op de foto's lijkt de voorkant enorm breed
Afbeelding (komt door deze foto 8) ) maar valt in het echt niet op dat voor breder is :wink: ga morgen even sleutelen :mrgreen:
Ik ben bij Loner design (sttuning.nl) geweest en wat een super service daar en zijn echt vakmensen, ze zijn in totaal ongeveer 4 uur bezig geweest en al met al incl. voor 50 euro mequiars produkten , spacers , v-maxx schroefset en stabilisator stangen 650 euro kwijt :shock: een groot compliment voor Loner in Venlo :wink:
De schroefset heeft niet veel minder comfort dan mijn snitzer verlagings veren dus ben zeer tevreden over de wegligging tot nu toe , ik heb ongeveer 200 km gereden vandaag :mrgreen:
Ja Glenn hij loopt inderdaad een ``klein`` beetje aan in de kuilen op de snelweg maar dat ga ik morgen verhelpen door de spacers achter te verwijderen en nog meer te verlagen zodat de wielen iets meer negatief gaan staan.
Ik houd jullie op de hoogte van mijn ervaring met v maxx maar tot op heden ben ik er super tevreden over.
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 feb 2009, 21:53

Ziet er heel erg goed uit!!!!!!

Ik hou er wel van zo lekker breed! Alleen dan had ik achter ook een stuk breder gepakt. Maar zo te horen ben je er nog wel even zoet mee met afstellen en aanpassen!

Nogmaals ik vindt het echt gaaf zo dat hij breed staat. Want ik weet echt neit hoe coen dat altijd gedaan heeft maar nu rijd ik met mijn 15inchjes en rondom 16 en 20 mm spacers rond en ik raak zovaak de bodum van de auto binnende bebouwde kom :s Ik ben echt nog aan het twijfelen of het wel inderdaad zin heeft om nog een schroefset te steken als ik nu alles al raak!

Maar echt toppie toppie hoor! Zo ogen je wielen echt nog 10 keer mooier!!!!!!!!!!!!!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 feb 2009, 21:58

Verlaging ziet er heel mooi uit! En hoe rijd het ??

Wielen zou ik persoonlijk zelf wat meer naar binnen doen, maar zo bonkie style rijd ook nog niemand rond haha 8) 8)

Veel plezier er mee!!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

06 feb 2009, 22:01

ik heb de voorste rand helemaal weg laten slijpen en de wielkasten achter ook de binnenkant een stuk weg geslepen :wink: achter wil ik juist minder breed want ik vind het dik als die in de wielkast valt en nu valt de wielkast bijna op de band en kan je dus minder laag en schuurt die vaker 8) .
Ik denk dat het super staat als de wielen achter goed negatief komen te staan en voor gewoon lekker breed :wink: (ziet er niet gek uit want je praat over iets meer als een cm dus dat is niks en puur omdat ik met deze wielen anders niet kan verlagen met een schroefset)
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 feb 2009, 22:04

Komt goed speedy!!!! Je moet vooral doen wat je zelf mooi vind!!!! Dat is het belangrijkste!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

06 feb 2009, 22:05

kwiebje schreef:Verlaging ziet er heel mooi uit! En hoe rijd het ??

Wielen zou ik persoonlijk zelf wat meer naar binnen doen, maar zo bonkie style rijd ook nog niemand rond haha 8) 8)

Veel plezier er mee!!
Rijd super maar heb natuurlijk niet echt vergelijking met een ander merk :roll: ik heb 1 keer bij jou ingezeten en verbaasde mij dat je met een mini zoooooooo hard door de bocht kan :shock: (mits je een goede chaffeur bent :wink: )
Bonky style is idd erg vet en maakt de auto van de voorkant zo DIK!!! moet je gewoon een keer in het echt zien :wink:
Morgen komen er nieuwe en betere foto's
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 feb 2009, 22:07

Op een meeting komen we elkaar vast wel weer een keertje tegen en dan kom ik zeker ff kijken naar je verlaging :D:D
Maar je vind hem niet te stug of te comfortabel??
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 feb 2009, 22:12

speedy schreef: Morgen komen er nieuwe en betere foto's
:feest

goody goody 8) 8)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

06 feb 2009, 22:14

hij is absoluut niet stug maar veert wel minder in dan alleen verlaginsveren , ik heb het idee dat hij een heel klein beetje stugger is geworden :wink: Ik kan wel aan stuk harder door de bochten 8) want hij ligt als een bonky op de weg!
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

06 feb 2009, 23:02

Me like Bonky Style :D ,.....maar mijn vriendin zei gelijk toen ze even meekeek over mijn schouder,..ik citeer..."ERRRUUUGGG GAAF,... maar als jij dat ook gaat doen ga ik er niet meer in rijden".... nu heb ik twee opties,... Doen en ook tour de show rijden of voortaan mat de fiat overal naartoe als ik een pintje wil pakken :cry:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 feb 2009, 23:17

Dan zou voor mij de keuze niet moeilijk zijn haha :mrgreen: :mrgreen:
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

06 feb 2009, 23:23

kwiebje schreef:Dan zou voor mij de keuze niet moeilijk zijn haha :mrgreen: :mrgreen:
Ze zegt nu,.. of optie drie,... een keer een avond zonder bier :?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 feb 2009, 23:26

Of jij zeggen; jij kan ook kiezen....verlagen of vertrekken haha 8) 8)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

07 feb 2009, 07:39

Gewoon verlagen Glenn je vriendin moet niet zeuren :mrgreen:
Doen!!!!! maakt de auto echt veel dikker 8)
Glenn-DUB
Be Mini
Be Mini

07 feb 2009, 10:26

Haha inderdaad :D maar we dwalen een beetje af jongens, dit gaat allemaal over de vette verlaging van Speedy!!!!

Even tussen haakjes( ) :) We zijn hier dus allemaal benieuwd naar je nieuwe foto's met die andere spacers,... snel plaatsen.

grtsss

Terug naar “Show your ride”