Ik ken snorremans Louis al vele jaren en zijn werk is TOP! Een open dak kan je ook met een gerust hart door hem laten monteren. Het tinten doet hij overigens niet vaak zelf meer volgens mij.
@ Peter: Louis is helemaal goed. En tinten doet ie weer heel veel juist, maar inderdaad ook veel Webasto open daken. Hij heeft hele series Mitsubishi Colt in Borne gedaan en voor Suzuki heel veel Jimny's. Als ik ooit een kapotte ruit of problemen met het panoramadak heb weet ik waar ik moet zijn
De tint van de achterste zijruiten is 22 %, de achterruitjes 12%. Zo zitten de Beardies lekker uit de zon
Zit nog te twijfelen wat er op de voorste ramen moet: de legale tint of de 46 %. Laatste is net ff mooier.
@ Ossie: Randjes met zwarte puntjes is wat moeilijker om dat goed aan te laten sluiten, maar met goede kwaliteit folie met een goede lijmlaag en een goede plakker is dat prima op te lossen.
@ Ida: zeker nette prijzen. Dit was de eerste Clubman die hij deed en hij wil best meer MINI's doen, vandaar de concurrerende prijzen.
We hebben de slag weer te pakken
Na het tinten stond er namelijk nog wat op het verlanglijstje.
Ook daar zal ik maar de honden de schuld van geven
Die worden namelijk nogal oud en kunnen niet meer zo gemakkelijk de auto in springen.
Oplossing voor dit probleem: de Clubman MOET wat lager op de weg gezet worden
Dus op naar Beek . . .
Met dit als resultaat
Laatst gewijzigd door MiniBeardie XL op 22 jul 2009, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.