zoo na ongeveer 8 weken vakantie MET 1 arm in het gips en dus de mini in de garage, heb ik vandaag met mooi weer de mini weer is naar buiten gereden!
halve wegen de vakantie heel het voor front los gehaald en de dynamo eraf gehaald.
deze laten reviseren omdat hij nog wel is kraakte bij het starte!
vandaag dan weer de auto in elkaar gezet voor de deur.
dynamo erop, snaar erio, voorfront erop en het zag er weer super uit!
maarja ik zit waarschijnlijk nog 1 tot 3 weken in het gips dus helaas geen groot rondje kunnen rijden! kan echt niet wachten tot ik weer de weg op mag!
wel de witte striping van de motorkap afgehaald en lekker gepoetst!
ook nog een mod onder de motorkap gedaan, heb namelijk het luchtfilter uit de bak gehaald, heel de behuizing erg gehaald, die pijpen voor lucht overbrenging ook weg gehaald en het filter met klein tussen stukje direct op het luchtinlaatklepje van de motor gezet.
ziet er weer tiptop uit, erg blij mee en nu wachten want moet 1 september langs het ziekenhuis voor controllen.
Quinten Jbcola heeft gelijk. je hebt er even plezier van en dan na een half uurtje (misschien zelfs eerder) gaat hij echt warme lucht zuigen. en dus inzinken..
Met zo'n filter heb je echt een hitteschild nodig, en dan nog gaat ie warme lucht zuigen... Komt het leukste geluid uit, maar voor beter vermogen moet je het niet doen, integendeel.
mmm aan de ene kant snap ik wel dat jullie dat zeggen!
maarja hij lag eerst los te bungelen in die standaart luchtfilterbak en kreeg via een minimaal doorlaat slangetje met gekke pijpen die er voor niks zaten lucht!
heb natuurlijk nog niet echt ver kunnen rijden dus moet het resultaat nog gaan zien en dan kijken we wel even wat de beste oplossing is!
Laatst gewijzigd door Quinten op 01 sep 2010, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.