Roy's new ride BMW 118i F21

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 jun 2012, 07:15

Nice 8) Wat is de volgende mod een jcw 2 pakket 8) ? Dat zou hele dikke upgrade zijn.
paddo
Be Mini
Be Mini

10 jun 2012, 10:18

speedy schreef:Nice 8) Wat is de volgende mod een jcw 2 pakket 8) ? Dat zou hele dikke upgrade zijn.
Dat is nog wel de bedoeling ergens dit jaar :? . . eerst nog ff wat andere zaken afwachten (verkoop woning enzo)
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2012, 10:20

Dikke ride aan het worden!! 8) 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2012, 13:11

mooi ding dit, hoe heb je het snoer weggewerkt? Bevalt 'ie nog steeds? En waar heb jij 'm besteld?

Thnx alvast!

oh, ik bedoel die houder dus, niet de TomTom. Ik wil zelf de Via125 hebben, die van mij hoeft alleen maar te navigeren
paddo schreef:Na een lange radiostilte weer eens wat nieuws te melden :mrgreen:

De originele Garmin navigatie is verkocht en heeft plaatsgemaakt voor een TomTom GO 1000 Live. Deze heb ik ingebouwd met een leren Kuda houder (in Duitsland besteld). Hieronder het resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

gr. Roy
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
dqs23
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

19 jun 2012, 13:51

Mooie mod en een super mooie wagen.

@ Rob Ik had Kuda's hier gezien. Vond de Kuda 292325 wel grappig.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2012, 13:53

Ik wil 'm voor in de Dubman en dan is deze van paddo (292445) een goeie. Ben alleen benieuwd wat er nog meer bijkomt.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Xitz
Nieuw Lid
Nieuw Lid

19 jun 2012, 14:49

mooie mini ! :D
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2012, 15:01

mushrop schreef:Ik wil 'm voor in de Dubman en dan is deze van paddo (292445) een goeie. Ben alleen benieuwd wat er nog meer bijkomt.
Die wil ik ook!, komt dan alleen nog bijvoorbeeld een Brodit (aktieve) houder voor bijvoorbeeld je TomTom bij.
paddo
Be Mini
Be Mini

19 jun 2012, 18:37

mushrop schreef:mooi ding dit, hoe heb je het snoer weggewerkt? Bevalt 'ie nog steeds? En waar heb jij 'm besteld?

Thnx alvast!

oh, ik bedoel die houder dus, niet de TomTom. Ik wil zelf de Via125 hebben, die van mij hoeft alleen maar te navigeren
paddo schreef:Na een lange radiostilte weer eens wat nieuws te melden :mrgreen:

De originele Garmin navigatie is verkocht en heeft plaatsgemaakt voor een TomTom GO 1000 Live. Deze heb ik ingebouwd met een leren Kuda houder (in Duitsland besteld). Hieronder het resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

gr. Roy
Besteld in Duitsland via Ebay bij Joschko ebay shop

Overigens heet de shop nu anders :? Dit was zijn aan ebay gekoppeld e-mailadres: happyday092002@yahoo.de Ziet er niet zo betrouwbaar uit, maar alles prima afgeleverd en heeft ook goede recensies op ebay :D
paddo
Be Mini
Be Mini

19 jun 2012, 21:36

dqs23 schreef:Mooie mod en een super mooie wagen.

@ Rob Ik had Kuda's hier gezien. Vond de Kuda 292325 wel grappig.
Thanx 8)

Bij pdaplus is ie inderdaad ook te krijgen.
mushrop schreef:Ik wil 'm voor in de Dubman en dan is deze van paddo (292445) een goeie. Ben alleen benieuwd wat er nog meer bijkomt.
Wat er bij komt is uiteraard een actieve houder voor de tomtom 1000.

Tevens heb je stroom nodig, bij gpsshop en tomtom hebben ze m.n. voor sigaretten aanstekers de benodigde kabels. Dat betekent kabels :shock: Voor mn vorige auto (BMW 1-serie) heb ik destijds het e.e.a. besteld bij tomtom-proclip.com. Voor onder andere de 1000 hebben ze daar een houder met vaste laadsnoeren voor de auto: active holder tomtom 1000 (proclip) (PDF-alert).

Hiermee kun je de kabels mooi wegwerken en hoef je geen gebruik te maken van de sigarettenaansteker.

gr. Roy
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 jun 2012, 12:19

Thnx voor de info Roy. Ik heb gekozen voor de TomTom Start60, dus zal er even in moeten duiken hoe de kabels weg te werken. Wil namelijk niet alles over m'n dash laten lopen.

Hoe bevalt jou de TT 1000 eigenlijk. Ik lees zoveel verschillende recensies over TT. Met name het updaten schijnt een ramp te zijn en het GPS ontvangst is ook niet iedereen enthousiast over...

Afbeelding
paddo
Be Mini
Be Mini

20 jun 2012, 18:50

Als je de toerenteller verwijderd kun je eenvoudig de sierlijst erachter weghalen (bij voorkeur met plastic gereedschap of door er een touwtje achter te schuiven waaraan je kunt trekken).

Uit de sierlijst moet je dan wat vijlen zodat de kabel in het donkere driehoekige gat kan 'verdwijnen' (zie mijn foto's). Wees niet te zuinig met weghalen, heb op een gegeven moment de boor gepakt anders blijf je bezig :mrgreen:

De kabel kan dan achter de sierlijst verder naar beneden om m aan te sluiten.

Je gaat dus voor de nieuwste met 6 inch scherm :shock:

De tomtom bevalt tot nu toe super. Heb 1 keer een soort storing gehad met 6 of 8 driehoekjes die op m'n scherm bleven staan, was ff een reset nodig.

Wat betreft het updaten; daar lees ik veel over maar heb er zelf nog geen problemen gehad, overigens gebruik ik Chrome en dat schijnt ook het beste te werken. Het is me zelfs gelukt een Mini te uploaden om als auto-symbool te gebruiken. Wat overigens nog ff prutsen is want rondom de auto moet het te up loaden plaatje rood zijn, de tomtom zelf filtert deze kleur dan weg.

Succes ermee en als je vragen hebt kun je het hier altijd posten 8)

gr. Roy
paddo
Be Mini
Be Mini

27 jul 2012, 15:34

Een beetje vol maar uiteindelijk past het toch . . met z'n drieën op vakantie naar Italie :mrgreen:

Afbeelding
Smeed
Be Mini
Be Mini

27 jul 2012, 15:55

Gave Mini zeg :D,
Ik wens jullie een FIJNE vakantie !!!.

Greetz Karin.
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!