MrBubbels
P0900 Pure Silver metallic Facelift 2011 VINnr.T014317
FAPE 1 Cloth Cosmos Carbon
06 januari 2011
To do list NewMiniClubsticker
Witte knippers
Oranje glaasjes uit de koplichten Peugeot Antenne Zwarte Gril Zwarte/ Chromen spiegelkappen Dodo’s Juice waxbehandeling + Sealant R56 Dakspoiler Pure Silver Conical 17”velgen (in opslag)
16”winterbanden
Bling Bling rubberen matten Badgeholder NewMiniClubsleutelhanger
Stadsledverlichting
Ledverlichting instap.
Ledverlichting kenteken
Ramen tinten achter + zijruiten voor 4 x wielkastranden in PS laten spuiten ???? Nee wordt niet gedaan
Wielkastranden Sidemarkers erin US-style
Beek software
Het schiet al op met mijn To Do lijst , op naar de volgende klusdag ....ja wat gaan we dan doen.........Ik ben dus nog op zoek naar witte knippers, ... wie ......?
Laatst gewijzigd door mrbubbels op 10 apr 2011, 11:43, 4 keer totaal gewijzigd.
ja klopt alleen ik had de draadjes niet goed doorgestoken in de stekker (gelukkig hulp gehad op de klusdag) vandaar dat ik liep te vloeken in mezelf dat die lichten het niet deden (gewoon me eigenschuld dus) zondag even gesoldeerd en het werkt !! wel zeker gelukt en staat als een tierelier.
Dus dat was mijn ellende meer niet.
franklyn85 schreef:Hans jij had ook die sidemarker lichten aangesloten wat een vervelend werkje vond ik.....
Pfff eindelijk via via toch zwarte spiegelkappen gevonden , geen glans maar in de matte uitvoering en deze passen perfect aan de spiegel zelf.
zo volgende mod en projectje , die vervelende oranje zijknippers , de glaasjes zijn niet meer lost te krijgen volgens de
(st)dealer enne 28 euries per stuk (compleet met) vind ik veel te veel .
WIE OH WIE heeft er nog 2 onder het stof in de garage of zo.???