Senna Da Silva,s Silverstar, Silverstar is weer on the road!
- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Iedereen bedankt voor de leuke reactie,s en jullie moeten hem echt IRL zien ,
want dan is ie nog mooier als op de foto,s !!
Me happy
En laat het mooie weer maar komen
En Wim en Charlie ik hoor wel van jullie wanneer jullie komen kijken en overleggen over de rit der ritten !!!
want dan is ie nog mooier als op de foto,s !!
Me happy

En laat het mooie weer maar komen

En Wim en Charlie ik hoor wel van jullie wanneer jullie komen kijken en overleggen over de rit der ritten !!!
Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Prachtig resultaat
!! Nou moet de regen nog even ophouden en je kunt heerlijk met je dak open gaan rijden
!

- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Dank je wel Jan , en laat idd de zon maar gaan schijnenparklaneworks schreef:Prachtig resultaat![]()
!! Nou moet de regen nog even ophouden en je kunt heerlijk met je dak open gaan rijden
!

- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
net alsof het een optie vanaf de fabriek is ,maar dat mag dan ook wel heb er aardig wat tijd in zitten!
Dank je wel , en ik denk dat het beter er in zit dan af fabriek maar dat moet ook , het lijkt tenminstebezwi schreef:Waarschijnlijk beter dan af fabriek, erg netjes.
net alsof het een optie vanaf de fabriek is ,maar dat mag dan ook wel heb er aardig wat tijd in zitten!

- British Cooper
- One wheel wonder
Bericht
Hallo Arjen,
Ik heb je auto gezien op de Meeting in Deventer, en ik moet zeggen dat hij in het echt nog mooier is dan op de foto's.
Ik heb je auto gezien op de Meeting in Deventer, en ik moet zeggen dat hij in het echt nog mooier is dan op de foto's.
- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Dank je wel
British Cooper schreef:Hallo Arjen,
Dank je wel

- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Klopt Sven , ik vind het ook veel gaver en stoerder staan met het dakje open !!!Sven schreef:Schuifdak open is ook veel cooler voor op foto's![]()
![]()
![]()
Sorry das een afwijking van me

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mooi kar en leuke picas...Ik zou zelf nooit een schuifdak nemen, maar op de foto is het altijd gaaf om het dak zo open gekanteld te hebben 

Onze sponsors