Dennis R56 Cooper S
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gave kar hoor!!!
Vrijdag al even in het echt bewonderd!!!

Vrijdag al even in het echt bewonderd!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Dennis Kleijer
- 4 op een rij!
- Dennis Kleijer
- 4 op een rij!
Bericht
Toen ik vanmorge me auto starten en weg reed kwam er bij een bepaald aantal toeren een rammelend geluid onder de motorkap vandaan ben gelijk gestopt om te kijke wat er aan de hand is maar kon niks geks ontdekken.
Toen ik stilstond en een beetje gas bij gaf hoorde ik iets vrij hard rammelen bij de motor net ofdat er iets los zat maar kon niks ontdekken .
Heb de motor uitgezet en weer opnieuw gestart en toen was het weg.
Weet iemand hier miss wat het geweest zou kunne zijn ?
Is dit miss een veel voorkomend probleem bij mini ?
Toen ik stilstond en een beetje gas bij gaf hoorde ik iets vrij hard rammelen bij de motor net ofdat er iets los zat maar kon niks ontdekken .
Heb de motor uitgezet en weer opnieuw gestart en toen was het weg.
Weet iemand hier miss wat het geweest zou kunne zijn ?
Is dit miss een veel voorkomend probleem bij mini ?
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ketting spanner misschien helaas heeft gokken weinig zin ff naar de.dealer checken of dat,het is.
burn rubber not your soul

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dieselratel? Ik zou even naar de dealer gaan 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Dennis Kleijer
- 4 op een rij!
Bericht
Ben vanmiddag bij de garage geweest en er zat een liter te weinig olie in
Dat is nu bijgevuld en als ik de monteur moet geloven was dat het probleem.
Heb de mini gekocht met een kompleet nieuw motorblok en het kan zijn dat hij in het begin wat olie verbruikt.
Heb er nu bijna 10.000km mee gereden en heb maar gelijk een afspraak gemaakt voor verversen en onderhoudsbeurtje.
Hoop dat het 1 malig was maar heb er me twijfels bij

Dat is nu bijgevuld en als ik de monteur moet geloven was dat het probleem.
Heb de mini gekocht met een kompleet nieuw motorblok en het kan zijn dat hij in het begin wat olie verbruikt.
Heb er nu bijna 10.000km mee gereden en heb maar gelijk een afspraak gemaakt voor verversen en onderhoudsbeurtje.
Hoop dat het 1 malig was maar heb er me twijfels bij

- speedy
- NMC Legend
Bericht
oei das minder
olie MOET je ook wekelijks peilen ....
geluid kan ook je ketingspanner zijn geweest
kun je ff checken door je auto een paar meter te verplaasten en een halve dag later weer te starten en meestal begint die dan een heel naar geluid te maken want harder klinkt als je meer toeren maakt
ga dan niet als een gek toeren maken want de ketting staat niet strak, laat eerst ff ketting spanner op druk komen.

geluid kan ook je ketingspanner zijn geweest

kun je ff checken door je auto een paar meter te verplaasten en een halve dag later weer te starten en meestal begint die dan een heel naar geluid te maken want harder klinkt als je meer toeren maakt

ga dan niet als een gek toeren maken want de ketting staat niet strak, laat eerst ff ketting spanner op druk komen.
- Dennis Kleijer
- 4 op een rij!
Bericht
Laat die zomer maar weer komen
Miss ooit eerst nog wat andere dingen
Dagt eerst wat maatk het uit die paar weekjes met lelijke wielen maar ze zitte er inmiddels onder maar ben er nie egt blij meeJR schreef:Lekker hoor die wintervelgen!
Ik hoor je dikke Mini elk weekend weer roepen om een lekker dik John Cooper Works Sport Stuur!

Laat die zomer maar weer komen

Miss ooit eerst nog wat andere dingen