PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2007, 13:19

Gaaf, maar inderdaad niet mijn straatje. Ik ben wel een beetje een originaliteit fetishist. Alles moet origineel mini zijn.

Wel benieuwd naar het resultaat.

Gr,

PP
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jan 2007, 15:21

Ik vind hem wel staan met die webspokes 8). However, Met het velgenhart in Royal Silver of zwart zou het nog mooier staan onder de jouwe 8), en dan op zijn buikje 8). Zou heel lekker zijn :wink:
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jan 2007, 11:52

Zo gisteren waren mijn winterbandjes eindelijk binnen. Dus mn setje webspokes (zaten er al 30 uur onder) konden er weer af en de bridge braveborst spoke 16" er weer onder. Staat niet eens heel raar onder de parklane.

Ook een handige tool voor de bagage ruimte besteld:

Afbeelding (het gaat om het bovenste plaatje!!)

De laadvloer wordt zo helemaal vlak als de stoelen opgeklapt zijn en je hebt nu ruimte om de spullen die je altijd bij je hebt die normaal onder de laadvloer liggen op te bergen in de box. Het is een 2 delige bak met deksel die de hele kofferbak naadloos vult. De foto is een beetje klein, maar ik denk dat het echt super handig zal staan. Haat die losse spullen in de kofferbak. Nog ff weekje wachten. Binnenkort als de zon weer schijnt een paar picca's van de mini op zn pekervreters. Maar ik beloof dat die minder indrukwekkend zijn. Maar toch.

Gr,

PP
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

27 jan 2007, 12:00

Velgen staan idd heel goed :-PP . Mooi hoor.
En die bak is wel heel erg praktisch. ff snel bak weg en keurig netjes is je bagageruimte. Trouwens wat een zee van ruimte, zou willen dat ik dat had.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jan 2007, 12:10

Of je bagage ruimte nu 1x niks of 2x niks is, maakt toch niks uit :wink: . Denk wel dat je idd alle losse rotzooi oa
Pleet, doekjes, veiligh vestje, poetsmiddelen, maglite enz nu mooi daarin kan doen. Ziet er lekker strak uit straks. En opzich is die vlakke laadvloer met opgeklapte stoelen ook erg handig dan. Ik hou jullie op de hoogte.

Gr,

PP
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jan 2007, 12:59

PPCS schreef: Ook een handige tool voor de bagage ruimte besteld:

Afbeelding (het gaat om het bovenste plaatje!!)

De laadvloer wordt zo helemaal vlak als de stoelen opgeklapt zijn en je hebt nu ruimte om de spullen die je altijd bij je hebt die normaal onder de laadvloer liggen op te bergen in de box. Het is een 2 delige bak met deksel die de hele kofferbak naadloos vult. De foto is een beetje klein, maar ik denk dat het echt super handig zal staan. Haat die losse spullen in de kofferbak. Nog ff weekje wachten. Binnenkort als de zon weer schijnt een paar picca's van de mini op zn pekervreters. Maar ik beloof dat die minder indrukwekkend zijn. Maar toch.
Dat heb je ook in de vorm van een basbox. Kan je er welliswaar niks meer onderstoppen, maar voor de mensen die de bas in hun auto niet genoeg vinden, kan je ook zo'n vlakke laadvloer krijgen met basbox eronder. Van Pioneer geloof ik.
Afbeelding
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2007, 15:50

Dan nu de pekelveters er onder. Ze staan wel leuk ,maar niet zo stoer als de webspokes natuurlijk. Wel leuk dat het wel de wielen zijn die standaard onder de parklane geleverd zijn. Dan nu de fototjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik en de mini op de winterbandjes. Wat een zelfspanner en een steentje onder de camera allemaal niet kan doen.

Dit was m weer voor vandaag. Mooi zonnetje iig.

Gr,

PP
Laatst gewijzigd door PPCS op 17 nov 2007, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2007, 16:33

Een beetje jammer van die sticker op je dashboard.. dat het een supercharger is hoor je toch wel :wink:
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2007, 16:38

:oops: Ja tuurlijk hoor ik dat. Het mooie van een sticker is dat ie er zo vanaf kan :wink: . Ik vond t wel gaaf staan, maar idd misschien een beetje te, maar dat compenseert de brave velgen een beetje :P
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

03 feb 2007, 16:38

Agh, het is maar een sticker. Verwijderen kan altijd nog als je erop uitgegeken bent :)
èrcé
Be Mini
Be Mini

03 feb 2007, 16:59

Heel netjes, die winterbanden met die 16 inch velgen. valt idd best mee.
CooperS-lightningblue schreef: Dat heb je ook in de vorm van een basbox. Kan je er welliswaar niks meer onderstoppen, maar voor de mensen die de bas in hun auto niet genoeg vinden, kan je ook zo'n vlakke laadvloer krijgen met basbox eronder. Van Pioneer geloof ik.
dat klinkt interessant, is dat ding ook voor de 2nd generation mini?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2007, 17:02

Mooie lokatie, daar passeer je wel vaker zeker :mrgreen:. Staat met je pekelvreters ook nog goed, staat natuurlijk wel beter met de webs
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

03 feb 2007, 17:47

Ziet er goed uit hoor met de winterbandjes. :wink:

Ik vind die sticker stiekem wel leuk. :oops: :wink:
Timitri
Nieuw Lid
Nieuw Lid

03 feb 2007, 19:58

heey man super dik die extra tellertjes van binnen, waar heb je ze vandaan:D?
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 feb 2007, 10:50

Ziet er netjes uit hoor. Park-lane is altijd mooi. Ik ben ook niet zo voor de stickers, maar toch een leuk detail zo. :D
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with

Terug naar “Show your ride”