Gaaf, maar inderdaad niet mijn straatje. Ik ben wel een beetje een originaliteit fetishist. Alles moet origineel mini zijn.
Wel benieuwd naar het resultaat.
Gr,
PP
PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo gisteren waren mijn winterbandjes eindelijk binnen. Dus mn setje webspokes (zaten er al 30 uur onder) konden er weer af en de bridge braveborst spoke 16" er weer onder. Staat niet eens heel raar onder de parklane.
Ook een handige tool voor de bagage ruimte besteld:
(het gaat om het bovenste plaatje!!)
De laadvloer wordt zo helemaal vlak als de stoelen opgeklapt zijn en je hebt nu ruimte om de spullen die je altijd bij je hebt die normaal onder de laadvloer liggen op te bergen in de box. Het is een 2 delige bak met deksel die de hele kofferbak naadloos vult. De foto is een beetje klein, maar ik denk dat het echt super handig zal staan. Haat die losse spullen in de kofferbak. Nog ff weekje wachten. Binnenkort als de zon weer schijnt een paar picca's van de mini op zn pekervreters. Maar ik beloof dat die minder indrukwekkend zijn. Maar toch.
Gr,
PP
Ook een handige tool voor de bagage ruimte besteld:

De laadvloer wordt zo helemaal vlak als de stoelen opgeklapt zijn en je hebt nu ruimte om de spullen die je altijd bij je hebt die normaal onder de laadvloer liggen op te bergen in de box. Het is een 2 delige bak met deksel die de hele kofferbak naadloos vult. De foto is een beetje klein, maar ik denk dat het echt super handig zal staan. Haat die losse spullen in de kofferbak. Nog ff weekje wachten. Binnenkort als de zon weer schijnt een paar picca's van de mini op zn pekervreters. Maar ik beloof dat die minder indrukwekkend zijn. Maar toch.
Gr,
PP
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Velgen staan idd heel goed
. Mooi hoor.
En die bak is wel heel erg praktisch. ff snel bak weg en keurig netjes is je bagageruimte. Trouwens wat een zee van ruimte, zou willen dat ik dat had.

En die bak is wel heel erg praktisch. ff snel bak weg en keurig netjes is je bagageruimte. Trouwens wat een zee van ruimte, zou willen dat ik dat had.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of je bagage ruimte nu 1x niks of 2x niks is, maakt toch niks uit
. Denk wel dat je idd alle losse rotzooi oa
Pleet, doekjes, veiligh vestje, poetsmiddelen, maglite enz nu mooi daarin kan doen. Ziet er lekker strak uit straks. En opzich is die vlakke laadvloer met opgeklapte stoelen ook erg handig dan. Ik hou jullie op de hoogte.
Gr,
PP

Pleet, doekjes, veiligh vestje, poetsmiddelen, maglite enz nu mooi daarin kan doen. Ziet er lekker strak uit straks. En opzich is die vlakke laadvloer met opgeklapte stoelen ook erg handig dan. Ik hou jullie op de hoogte.
Gr,
PP
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat heb je ook in de vorm van een basbox. Kan je er welliswaar niks meer onderstoppen, maar voor de mensen die de bas in hun auto niet genoeg vinden, kan je ook zo'n vlakke laadvloer krijgen met basbox eronder. Van Pioneer geloof ik.PPCS schreef: Ook een handige tool voor de bagage ruimte besteld:
(het gaat om het bovenste plaatje!!)

- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan nu de pekelveters er onder. Ze staan wel leuk ,maar niet zo stoer als de webspokes natuurlijk. Wel leuk dat het wel de wielen zijn die standaard onder de parklane geleverd zijn. Dan nu de fototjes.

Ik en de mini op de winterbandjes. Wat een zelfspanner en een steentje onder de camera allemaal niet kan doen.
Dit was m weer voor vandaag. Mooi zonnetje iig.
Gr,
PP

Ik en de mini op de winterbandjes. Wat een zelfspanner en een steentje onder de camera allemaal niet kan doen.
Dit was m weer voor vandaag. Mooi zonnetje iig.
Gr,
PP
Laatst gewijzigd door PPCS op 17 nov 2007, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- èrcé
- Be Mini
Bericht
Heel netjes, die winterbanden met die 16 inch velgen. valt idd best mee.
dat klinkt interessant, is dat ding ook voor de 2nd generation mini?CooperS-lightningblue schreef: Dat heb je ook in de vorm van een basbox. Kan je er welliswaar niks meer onderstoppen, maar voor de mensen die de bas in hun auto niet genoeg vinden, kan je ook zo'n vlakke laadvloer krijgen met basbox eronder. Van Pioneer geloof ik.
Onze sponsors