R53 MCs: GP Spoiler gemonteerd

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

28 jun 2012, 20:12

En vandaag ook weer een nieuw speeltje voor de Mini aangeschaft!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit om het interieur zo goed als af te maken :mrgreen:

Komend weekend maar eens monteren en aankomende woensdag eens goed uitproberen op Zandvoort 8)

Groetjes Wesley
speedy
NMC Legend
NMC Legend

28 jun 2012, 20:22

Mooi dat die weer gemaakt is 8) mooie mod ook :wink:
Vind die oranje wielen ook erg kicken staan.
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2012, 21:34

Lekker stuurtje, hoe veel langer is die naaf als de standaard?
R53 MCS HB / Pepper White
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

28 jun 2012, 22:12

Koenv schreef:Lekker stuurtje, hoe veel langer is die naaf als de standaard?
Thanks! maare dat zou ik zo niet kunnen zeggen... Als hij er van het weekend in zit zal ik eens kijken en de originele en de nieuwe set-up opmeten. Dan zal ik wel laten weten hoeveel dichter het stuur naar je toe komt.
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 jun 2012, 22:18

Nice stuurtje :D!
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2012, 22:31

Wg15 schreef:
Thanks! maare dat zou ik zo niet kunnen zeggen... Als hij er van het weekend in zit zal ik eens kijken en de originele en de nieuwe set-up opmeten. Dan zal ik wel laten weten hoeveel dichter het stuur naar je toe komt.
Ik heb hem ook verlengd, alleen wel exact afgestemd op mijn zit positie, stuurt echt über.
R53 MCS HB / Pepper White
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

28 jun 2012, 22:49

Koenv schreef:
Wg15 schreef:
Ik heb hem ook verlengd, alleen wel exact afgestemd op mijn zit positie, stuurt echt über.
Ik heb het ook even geprobeerd zo, kijken of het past... Maar het lijkt zo precies goed te zijn voor mijn positie. Het is iig niet TE dichtbij. Daar heb ik idd gelijk naar gekeken, mocht het stuur toch net te ver weg zijn van mijn ideale positie, dan kan ik hem altijd nog dmv een adapter dichterbij halen ja :wink:

En dat het goed stuurt geloof ik graag :mrgreen:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jun 2012, 17:05

Gave mods heb je weer aangekocht :D 8)
Anto
Be Mini
Be Mini

29 jun 2012, 17:11

tof stuurtje , fotoke posten hé ( en of er problemen waren met het airbaglampje )
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

30 jun 2012, 11:42

Vanochtend tijd gemaakt om het stuurtje te monteren. Ik ben er al met al denk nog geen uur mee bezig geweest. Inclusief uitzoeken hoe of wat, dus dat viel mij reuze mee :shock:

Het originele tweespaaks stuur gaat dan ook bij deze in de verkoop. Ik zal in de loop van de dag hierover een topic aanmaken, maar indien geïnteresseerd PM me maar...

Hierbij dan dus het eindresultaat :mrgreen:

Oude situatie:

Afbeelding

Airbag gedemonteerd:

Afbeelding

Afbeelding

Bij de stuurnaaf zat een weerstand voor de airbag, dus deze aangesloten op biede airbagstekkertjes. Tevens de claxon aangesloten op het originele stekkertje. Hier kwam wat soldeerwerk bij kijken, maar was ook relatief snel gedaan.

Afbeelding

Nieuwe stuurnaaf erop:

Afbeelding

En de nieuwe situatie: !!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Straks even de auto wassen en dan gelijk het stuurtje eens uitproberen :D

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden? en of jullie nog ideeën hebben voor het interieur??

Groetjes Wesley
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

30 jun 2012, 11:47

Anto schreef:tof stuurtje , fotoke posten hé ( en of er problemen waren met het airbaglampje )
Bij de stuurnaaf zit een weerstandje om ervoor te zorgen dat het airbaglampje niet gaat branden. Deze heb ik dan ook gebruikt en aangesloten, maar bij mij brand het lampje al vanaf het moment dat ik de kuipstoelen gemonteerd heb. Ik kan dus niet zeggen of het geen problemen heeft opgeleverd met het airbaglampje...

Binnenkort maar eens uitlaten lezen en het airbaglampje laten resetten. Ik vind het alleen nu niet storend genoeg om ervoor naar de dealer te gaan en een hoop geld te betalen...
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2012, 11:50

Lekker stuurtje!

Heb je bij montage van de stoelen ook weerstandjes geplaatst? Dat moet wel, anders valt er weinig te resetten. Dat resetten rekent men zo'n €50 voor, maar is ook makkelijk zelf te doen met een diagnosetool of een laptop met de juiste datakabel.
Wg15
Enthousiast
Enthousiast

30 jun 2012, 12:11

MartijnGizmo schreef:Lekker stuurtje!

Heb je bij montage van de stoelen ook weerstandjes geplaatst? Dat moet wel, anders valt er weinig te resetten. Dat resetten rekent men zo'n €50 voor, maar is ook makkelijk zelf te doen met een diagnosetool of een laptop met de juiste datakabel.
In eerste instantie had ik geen weerstandjes geplaatst. Daarom is ook het lampje gaan branden XD Naderhand heb ik hier weerstandjes opgezet en nu moet het enkel een keer gereset worden. Maar dat komt na de vakantie wel...
Anto
Be Mini
Be Mini

30 jun 2012, 13:42

zeer geslaagd , (wil dat ook ) :lol:

Terug naar “Show your ride”