Dit om het interieur zo goed als af te maken

Komend weekend maar eens monteren en aankomende woensdag eens goed uitproberen op Zandvoort

Groetjes Wesley
Thanks! maare dat zou ik zo niet kunnen zeggen... Als hij er van het weekend in zit zal ik eens kijken en de originele en de nieuwe set-up opmeten. Dan zal ik wel laten weten hoeveel dichter het stuur naar je toe komt.Koenv schreef:Lekker stuurtje, hoe veel langer is die naaf als de standaard?
Ik heb hem ook verlengd, alleen wel exact afgestemd op mijn zit positie, stuurt echt über.Wg15 schreef:Thanks! maare dat zou ik zo niet kunnen zeggen... Als hij er van het weekend in zit zal ik eens kijken en de originele en de nieuwe set-up opmeten. Dan zal ik wel laten weten hoeveel dichter het stuur naar je toe komt.Koenv schreef:Lekker stuurtje, hoe veel langer is die naaf als de standaard?
Ik heb het ook even geprobeerd zo, kijken of het past... Maar het lijkt zo precies goed te zijn voor mijn positie. Het is iig niet TE dichtbij. Daar heb ik idd gelijk naar gekeken, mocht het stuur toch net te ver weg zijn van mijn ideale positie, dan kan ik hem altijd nog dmv een adapter dichterbij halen jaKoenv schreef:Ik heb hem ook verlengd, alleen wel exact afgestemd op mijn zit positie, stuurt echt über.Wg15 schreef:Thanks! maare dat zou ik zo niet kunnen zeggen... Als hij er van het weekend in zit zal ik eens kijken en de originele en de nieuwe set-up opmeten. Dan zal ik wel laten weten hoeveel dichter het stuur naar je toe komt.Koenv schreef:Lekker stuurtje, hoe veel langer is die naaf als de standaard?
Bij de stuurnaaf zit een weerstandje om ervoor te zorgen dat het airbaglampje niet gaat branden. Deze heb ik dan ook gebruikt en aangesloten, maar bij mij brand het lampje al vanaf het moment dat ik de kuipstoelen gemonteerd heb. Ik kan dus niet zeggen of het geen problemen heeft opgeleverd met het airbaglampje...Anto schreef:tof stuurtje , fotoke posten hé ( en of er problemen waren met het airbaglampje )
In eerste instantie had ik geen weerstandjes geplaatst. Daarom is ook het lampje gaan branden XD Naderhand heb ik hier weerstandjes opgezet en nu moet het enkel een keer gereset worden. Maar dat komt na de vakantie wel...MartijnGizmo schreef:Lekker stuurtje!
Heb je bij montage van de stoelen ook weerstandjes geplaatst? Dat moet wel, anders valt er weinig te resetten. Dat resetten rekent men zo'n €50 voor, maar is ook makkelijk zelf te doen met een diagnosetool of een laptop met de juiste datakabel.
Onze sponsors