Kijk dat zijn mooie scuttlesErjen schreef:

Kijk dat zijn mooie scuttlesErjen schreef:
Erjen schreef:Ik had m'n stuurkolom helemaal naar voren getrokken en omlaag. Daarna het stuur vast gehouden met 1 hand (hij schiet een klein beetje terug als je 'm loslaat. Toen het paneel vanuit de onderzijde naar boven gedraaid en omhoog getrokken. Binnen 5 minuten zat alles erop. Piece of cake.
Die alcantara dash balken. Heb je die bij Chico laten doen?
Inderdaad lastig met 2 meters. Ik heb alleen dat Garmin ding eraan, dus die kon ik een beetje heen en weer schuiven.Casper schreef:Erjen schreef:Ik had m'n stuurkolom helemaal naar voren getrokken en omlaag. Daarna het stuur vast gehouden met 1 hand (hij schiet een klein beetje terug als je 'm loslaat. Toen het paneel vanuit de onderzijde naar boven gedraaid en omhoog getrokken. Binnen 5 minuten zat alles erop. Piece of cake.
Die alcantara dash balken. Heb je die bij Chico laten doen?
Dat had ik ook geprobeert maar ging dus niet die JCW meters zitten met een beugel achterop de toerenteller gemonteerd dus heb je nog een stuk minder ruimte.
@ nee ik heb dat JCW dashboard er in dat is idd aan de onderkant alcantara en aan de bovenkant leer
ThaCheek schreef:Erjen schreef:Ze zitten erop, was even pielen met het stuurkolom gedeelte. Tweede interieur mod is een feit![]()
en je derde interieur mod dan?
Onze sponsors