Erjen's R56 sJCW ::: Nieuwe 18" sloffen

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Uhr / Erjen > JCW side scuttles

17 okt 2013, 17:50

Erjen schreef:Afbeelding

:))
Kijk dat zijn mooie scuttles :wink: Daar ben ik vanmiddag ook mee bezig geweest super mod
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 okt 2013, 18:27

Ze zitten erop, was even pielen met het stuurkolom gedeelte. Tweede interieur mod is een feit :P

Afbeelding
Uhr
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Uhr / Erjen > 'Carbon' Interieur panelen

17 okt 2013, 20:45

Mooi he, was idd pielen bij mij ging het er niet achter langs bij de toerenteller ivm de extra meters. Dus moest die unit er ff afhalen. Viel uiteindelijk mee maar wel een gepiel en een onhandig gedoe.

Mooie hoor :icon_top:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 okt 2013, 21:05

Ik had m'n stuurkolom helemaal naar voren getrokken en omlaag. Daarna het stuur vast gehouden met 1 hand (hij schiet een klein beetje terug als je 'm loslaat. Toen het paneel vanuit de onderzijde naar boven gedraaid en omhoog getrokken. Binnen 5 minuten zat alles erop. Piece of cake.

Die alcantara dash balken. Heb je die bij Chico laten doen?
Uhr
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2013, 21:13

Erjen schreef:Ik had m'n stuurkolom helemaal naar voren getrokken en omlaag. Daarna het stuur vast gehouden met 1 hand (hij schiet een klein beetje terug als je 'm loslaat. Toen het paneel vanuit de onderzijde naar boven gedraaid en omhoog getrokken. Binnen 5 minuten zat alles erop. Piece of cake.

Dat had ik ook geprobeert maar ging dus niet die JCW meters zitten met een beugel achterop de toerenteller gemonteerd dus heb je nog een stuk minder ruimte.

@ nee ik heb dat JCW dashboard er in dat is idd aan de onderkant alcantara en aan de bovenkant leer
Afbeelding

Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 okt 2013, 21:17

Casper schreef:
Erjen schreef:Ik had m'n stuurkolom helemaal naar voren getrokken en omlaag. Daarna het stuur vast gehouden met 1 hand (hij schiet een klein beetje terug als je 'm loslaat. Toen het paneel vanuit de onderzijde naar boven gedraaid en omhoog getrokken. Binnen 5 minuten zat alles erop. Piece of cake.

Dat had ik ook geprobeert maar ging dus niet die JCW meters zitten met een beugel achterop de toerenteller gemonteerd dus heb je nog een stuk minder ruimte.

@ nee ik heb dat JCW dashboard er in dat is idd aan de onderkant alcantara en aan de bovenkant leer
Inderdaad lastig met 2 meters. Ik heb alleen dat Garmin ding eraan, dus die kon ik een beetje heen en weer schuiven.

Leren bovendash is echt prachtig. Viel me eigenlijk pas op bij de GP2 interieur foto's. Ontzettend mooi.

Als ik zo eens interieurs vergelijk met jou, heb ik nog een hoop wat ik wil haha! En we pruttelen vrolijk verder :mrgreen:
Uhr
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2013, 21:22

Rustig aan toch, de winter is nog lang lang dus genoeg te hobby'en :D En ben heel blij met dat dash had het geluk dat het er in zat toen ik hem kocht de auto is een showmodel geweest van MINI Amstrdam en dan heb je het geluk dat dat soort dngen erop zitten.
Afbeelding

Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 okt 2013, 21:27

[quote="Erjen"]Ze zitten erop, was even pielen met het stuurkolom gedeelte. Tweede interieur mod is een feit :P

en je derde interieur mod dan? :mrgreen:
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 okt 2013, 21:33

ThaCheek schreef:
Erjen schreef:Ze zitten erop, was even pielen met het stuurkolom gedeelte. Tweede interieur mod is een feit :P

en je derde interieur mod dan? :mrgreen:

Errrhhh...uuuh....wat bedoel je :P
Uhr
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 okt 2013, 21:49

hahaha wat vroeg je casper in zijn Topic?:D
R59S

Afbeelding
Website
Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 okt 2013, 21:57

Ik word op m'n oude dag een beetje seniel. Help me ff herinneren hehe.
Uhr
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 okt 2013, 22:08

hahaaha begint met een grote A! :D
R59S

Afbeelding
Website
Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 okt 2013, 22:10

Ik was vroeger als zo slecht in raden. Kan ik er een prijs mee winnen?

Oooh Alcantara...ja dat moet nog gebeuren :mrgreen:
Uhr
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 okt 2013, 22:18

ja dat is de prijs die je wint! Alcantara!:D
R59S

Afbeelding