@Ivo: Ik rijd (in vergelijking met de andere actieve Roadster rijders in de club) erg weinig open. De Roadster blijft voor mij de mooiste MINI die er is en is voor een cabrio, zowel open als dicht, bijzonder goed gelukt. Daarvoor heb ik hem toen gekocht, puur en alleen omdat ik hem prachtig vond vanaf het moment dat de concept car gepresenteerd was. Sterker nog, ik had er nog nooit in gereden en heb m vanaf een plaatje gekocht.
Maar juist omdat ik zo weinig open rijd en hij redelijk oncomfortabel is, heb ik er nu dan voor gekozen iets anders te nemen...maar dan wel zoals ik een MINI als klein kind al wilde, in het groen met beige leer. (en ik heb wel een panorama dak, dat vergemakkelijkt de overgang ;-) )
@Sven: Ja dat wachten is me wat...heb 'm liever gisteren dan vandaag al
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
Gefeliciteerd Max.. Mooie combi weer uitgekozen.
Van de gemakkelijk die Max..automaat.. [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]
Of gaat het om de kick-down, als gevolg van de ervaringen tijdens de Noorwegen trip? [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Dank je Jos, inderdaad totaal wat anders, eerst en vooral meer comfort, zeker met de automaat ;-)
@Stefan: Ja klopt, voor mij ook, een MINI wilde ik als klein jochie al in 't groen, op een Roadster houd ik er niet van maar op een Hatch des te meer, vandaar dat ik er nu toch voor gekozen heb.
boris_brznjef schreef:Top man!!! Geniet er van
Trouwens super veel aantal kilometers met je roadster in korte tijd
Hahaha, klopt, hij is goed gebruikt/ingereden voor de volgende eigenaar/eigenaresse
@Raymond: Thanx, ja dat is echt pure luiheid die automaat maar bovenal, hij rijdt (voor mij) zoveel lekkerder met automaat, zeker met de km die ik maak.
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit