LosCreepers' Stanced R53 - Bijgeluidje?

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

Re: LosCreepers' Stanced R53 - Camber plates gemonteerd!

28 okt 2013, 08:59

Mooi dat het allemaal gelukt is, met een prachtige Stance als resultaat! 8)
Respect dat je op deze hoogte rijdt, al moet ik zelf niet aan denken met alle drempels hier in de buurt... :)
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 okt 2013, 09:03

Aaaaaah, very nice mister!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Erwin CS
Be Mini
Be Mini

28 okt 2013, 09:13

Mooi hoor :shock: ....ben benieuwd als de FK schroefset bij mij eronder zit :mrgreen: .........................als die van mij eindelijk terug komt :evil:
Laatst gewijzigd door Erwin CS op 28 okt 2013, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Respect 2 All :-))
Screwdriver_MM
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

28 okt 2013, 09:26

Dat deze r53 bij drempels een uitdaging heeft lijkt me een gegeven..... maar hoe zit het met kuilen :)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 okt 2013, 09:29

Je moet denken in oplossingen, niet in problemen

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Nix
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 okt 2013, 09:40

Wat een prachtige wielen en stance :icon_top:
Ga jij ook naar de ZHZ rit 17 nov? Wil 'm wel eens in het eggie zien :)
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

28 okt 2013, 18:08

Staat super!! Echt een dikke bak zo :cool:
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

28 okt 2013, 18:20

Mooi dat alles gelukt is met Ralf, staat goed zo :)
richardk
One wheel wonder
One wheel wonder

28 okt 2013, 19:14

Ahh bekende member.. Ziet er straks uit Reinoud! Gr Richard( volksforum)
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 okt 2013, 19:32

Baas!
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

Re: LosCreepers' Stanced R53 - Bijgeluidje?

29 okt 2013, 18:21

Casper schreef:Mooi hoor ziet er goed uit man. Jammer van dat dash had je nog een berichtje gestuurd via je facebooksite toen die er op kwam.
He Casper, dat had ik pas te laat gezien... Helaas beheer ik die FB pagina niet alleen, hij stond niet meer als 'ongelezen' toen ik FB opende... Toch bedankt!
Brightness schreef:Mooi dat het allemaal gelukt is, met een prachtige Stance als resultaat! 8)
Respect dat je op deze hoogte rijdt, al moet ik zelf niet aan denken met alle drempels hier in de buurt... :)
Tja, ik kan ook niet overal heen, de supermarkt is al een no-go... Maargoed, snelweg, m'n eigen straat, m'n werk, m'n hobbyskuur, geen probleem! En ik kan lekker hoeken nu zonder dat hij aanloopt.

Ik heb alleen nog één dingetje die ik niet helemaal kan thuisbrengen, een squeekje/rammeltje. Omdat ik de schroefset, velgen, spacers, uitlaat zo'n beetje allemaal tegelijk eronder heb gezet, heeft het even geduurd voordat ik het bijgeluidje daadwerkelijk gevonden had. Dacht in eerste instantie dat het misschien de uitlaat kon zijn die tegen het hitteschild aan trilde, maar heb die helemaal nagelopen. Daarna de schroefset achteraan er nog eens onderuit gehaald om te checken of alles echt goed vast zat. Alles zat goed vast. Een vriend van me zei dat het misschien de stabistang was die aan het wringen was omdat de auto nu verlaagd is en de stabistang nog op de originele hoogte vastgeschroefd zat. Stabistang dus losgeschroefd, auto in de vering laten zakken en ingeveerd weer vastgezet inclusief een sloot vet om squeek-geluiden te elimineren. Helaas, wederom was dit niet het probleem.

Gisteravond heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de auto nogmaals op bokken gezet achteraan. Luisterend terwijl er iemand in de achterklep op en neer wipte, merkte ik toch dat het toch echt bij de veerpoot vandaan moest komen. Ik heb er een filmpje van gemaakt, dit is de link: https://www.dropbox.com/s/xwmbbzn8n98h9 ... .40.21.mov" onclick="window.open(this.href);return false; . Nog maar een keer de veerpoot eronder vandaan, zat het dan toch echt de ophanging van de veerpoot? Onderaan heb je alleen een flinke bout en het rubber onderaan de schokdemper is nieuw en niets mis mee. Bovenaan heb je twee rubbers die een schotel vasthouden. Ik heb beide rubbers maar helemaal ingevet om te kijken of het geluid daar vandaan komt en weer gemonteerd zoals het hoort, veerpoot - busje - plaatje - moer, tegen elkaar vastgeschroefd. Uiteraard deed ook dit helemaal niets.

Vraag is nu, wat kan dit nog meer zijn? Iemand ideeën? Op de snelweg heb ik nergens last van, geen bijgeluidje of iets, maar op klinkerweggetjes... :s
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

29 okt 2013, 21:36

ik heb geen idee maar ik moest wel enorm lachen toen ik het filmpje zag.... Zo ruim is die achterbank in een Mini niet... ;)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2013, 18:36

k kan op mn werk geen filmpjes kijken maar als ik vnvnd thuis ben even kijken. (als ik het niet vergeet)

Afbeelding
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2013, 00:00

Whaha wtf is dit dan (zegt niet ik nu denk).... Ik heb geen idee, maar roep even iets, rubbbers van de stabi misschien??
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
speedy
NMC Legend
NMC Legend

LosCreepers' Stanced R53 - Bijgeluidje?

31 okt 2013, 08:14

:-)
" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”