Allereerst de rollenbank-dag bij Beek autoracing. Samen met Ruben, Brightly en Gijs naar den Haag gereden alwaar de MINI’s op de bank gingen. Het resultaat van 189pk was iets onder de verwachting, maar waarschijnlijk waren er een paar paardjes verkouden

Het volgende evenement op de kalender was de trip naar Spa. Lang getwijfeld of ik het circuit op zou gaan, maar uiteindelijk besloten dit toch te doen en wat een feest! Mijn eerste circuit ervaring, maar ik weet zeker dat het nog eens gaat gebeuren. De MINI heeft zich trouwens ook perfect gedragen op het circuit. De JCW kon meer aan dan de bestuurder, maar dat mocht de pret niet drukken. Smiddags dankzij Tim een prachtige route door België terug naar Nederland gereden, kortom echt een top dag! Ik denk er nog steeds met goede herinneringen aan terug

Korte tussenstop op de vroege ochtend voor de nodige koffie

De MINI's staan hongerig te wachten om het circuit op te gaan

Zoals Aart eerder al opmerkte haalden wij hier natuurlijk net die Porsche in

De tijd om van deze geweldige ervaring bij te komen was maar van korte duur, want de volgende dag stond de 5e avondmeet alweer op de planning. Wederom een grote opkomst waardoor het weer een gezellig treffen was. Veel bekende mensen gesproken en lekker over MINI’s lopen lullen. Dankzij het fotograven legioen ook nog mooie foto’s er aan over gehouden!

De vaste verzamelplaats bij de carpool in Deventer

Deze komt waarschijnlijk aan de muur te hangen

Tot slot de enige mod die er deze update bij is gekomen: Led dagrijverlichting matchend met de Xenon lampen. Met dank aan Brightly deze kleine doch effectieve mod kunnen doen en het staat een stuk beter dan de standaard gele exemplaren imo.

Inmiddels natuurlijk een stuk meer met de auto gereden sinds de aanschaf en het is echt leuk om de auto steeds beter door te krijgen. Vooral als je er lekker mee doortrekt is ie behoorlijk snel en het ligt natuurlijk fantastisch in de bochten