Ward - Hyper Blue R53 JCW

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Ward - Hyper Blue R53 JCW

19 mei 2014, 21:02

Het is al weer veel te lang stil geweest hier en ik vond het wel weer eens tijd voor een update. Op mod gebied is er weinig veranderd, maar er wordt volop van dit monstertje genoten!

Allereerst de rollenbank-dag bij Beek autoracing. Samen met Ruben, Brightly en Gijs naar den Haag gereden alwaar de MINI’s op de bank gingen. Het resultaat van 189pk was iets onder de verwachting, maar waarschijnlijk waren er een paar paardjes verkouden :O In ieder geval een geslaagde dag gehad en het is leuk om te weten hoeveel pk een auto nou echt heeft!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het volgende evenement op de kalender was de trip naar Spa. Lang getwijfeld of ik het circuit op zou gaan, maar uiteindelijk besloten dit toch te doen en wat een feest! Mijn eerste circuit ervaring, maar ik weet zeker dat het nog eens gaat gebeuren. De MINI heeft zich trouwens ook perfect gedragen op het circuit. De JCW kon meer aan dan de bestuurder, maar dat mocht de pret niet drukken. Smiddags dankzij Tim een prachtige route door België terug naar Nederland gereden, kortom echt een top dag! Ik denk er nog steeds met goede herinneringen aan terug :D

Afbeelding
Korte tussenstop op de vroege ochtend voor de nodige koffie Koffie!

Afbeelding
De MINI's staan hongerig te wachten om het circuit op te gaan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zoals Aart eerder al opmerkte haalden wij hier natuurlijk net die Porsche in :D

Afbeelding

De tijd om van deze geweldige ervaring bij te komen was maar van korte duur, want de volgende dag stond de 5e avondmeet alweer op de planning. Wederom een grote opkomst waardoor het weer een gezellig treffen was. Veel bekende mensen gesproken en lekker over MINI’s lopen lullen. Dankzij het fotograven legioen ook nog mooie foto’s er aan over gehouden! :-))

Afbeelding
De vaste verzamelplaats bij de carpool in Deventer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze komt waarschijnlijk aan de muur te hangen

Afbeelding

Tot slot de enige mod die er deze update bij is gekomen: Led dagrijverlichting matchend met de Xenon lampen. Met dank aan Brightly deze kleine doch effectieve mod kunnen doen en het staat een stuk beter dan de standaard gele exemplaren imo.

Afbeelding
Inmiddels natuurlijk een stuk meer met de auto gereden sinds de aanschaf en het is echt leuk om de auto steeds beter door te krijgen. Vooral als je er lekker mee doortrekt is ie behoorlijk snel en het ligt natuurlijk fantastisch in de bochten :rijden Spa heeft ook geholpen de auto beter te leren kennen en zelfs met de standaard setup kan je er best lekker mee over het circuit vind ik. Zo dat was het wel zo’n beetje, In ieder geval genoeg foto’s lijkt me :D
Ipsje
Be Mini
Be Mini

Re: Ward - Hyper Blue R53 JCW - Update 19-5

19 mei 2014, 21:14

Leuk verhaal, en zeer bekent :wink:
Afbeelding
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

19 mei 2014, 21:26

Mooi verhaal Kimi :mrgreen:
Volgens mij ben je erg blij met je JCW. Hij wordt idd. gebruikt waar die voor bedoeld is : snelle bochten. :D
Als je vaak op de grens rijdt, krijg je steeds meer gevoel met je MINI, tot je precies weet wat ie gaat doen voordat je een bocht in duikt en dat is kicken.

Keep us posted.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mei 2014, 21:37

Thanks guys er wordt inderdaad erg van de JCW genoten! En mochten er updates komen, dan worden die natuurlijk gemeld :D
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 mei 2014, 21:40

Leuk verhaal en mooie foto's! 8) Goed om te lezen dat er volop genoten wordt van de JCW! :rijden
Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

19 mei 2014, 21:53

Mooie update, Ward. Idd goed om te lezen dat je geniet van de JCW! :rijden
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Timini
Be Mini
Be Mini

19 mei 2014, 23:30

Leuke update om te lezen, Ward! Goed om te lezen dat je hem ook soms goed aan de tand voelt! :icon_top:
Afbeelding
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2014, 09:28

Blijft de mooiste kleur!
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2014, 10:24

Mooi verhaal hoor! 8)

Hoe gaat het trouwens met de groene, rij je daar nog wel eens in?
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2014, 14:59

Met de groene gaat het ook prima. Ze heeft inmiddels al bijna 36000 kilometer gelopen en wordt zo'n beetje voor alle ritjes met max 3 personen gebruikt. Dat zijn vooral boodschappenritjes, maar ook wel eens langere stukken als en niet zo veel mensen mee hoeven. De groene is minder snel, maar voor lange stukken op de snelweg maakt dat niet veel uit en het rijdt wel comfortabeler. :D
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 sep 2014, 15:49

Tijd voor een kleine update. De MINI is vandaag bij spenki geweest voor een beurtje en APK. Geen merkwaardigheden en hij kan er weer een tijdje tegen aan! Afbeelding

Wel viel op dat het oude interieurfilter erg vies was. Hopelijk was dat de oorzaak dat de MINI af en toe stonk van binnen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2014, 14:44

Inmiddels hebben we de MINI bijna 1 jaar en zoals verwacht bevalt hij nog uitstekend! Ondanks dat ik de bullets nog steeds mooie velgen vind hadden ze helaas behoorlijk wat stoeprandjes gezien bij de vorige eigenaar. Na lang getwijfeld te hebben zijn er nu nieuwe wielen onder gekomen waar ik helemaal happy mee ben :) Ze geven de auto niet alleen een hele andere look, maar ze zijn ook een stukje breder en vullen de wielnkasten mooi. Dit zijn ze geworden:

BBS Cs4 in 17x7,5 et 38 met Hankook bandjes in 205/45/17

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarnaast zit er nu ook een kleine Peugeot antenne op en ga ik in de kerstvakantie aan de slag met een aerogril! Het zal even puzzelen worden om deze mooi in een S bumper te krijgen, maar het levert wel een mooi resultaat op.

Next up: schroefset! :icon_top:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: Ward - Hyper Blue R53 JCW - Nieuwe wielen!

07 dec 2014, 14:47

staan prachtig 8-)
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Ward - Hyper Blue R53 JCW - Nieuwe wielen!

07 dec 2014, 14:56

Staan mooi zeg blijft een mooi wiel die CS4 zowel in 17 als 18 :icon_top:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “Show your ride”