Krijg net een telefoontje dat de MINI is opgehaald voor expertise, dus hij wordt grondig bekeken. Pa gaat er in ieder geval ff langs om er zeker van te zijn dat ze de voorwielophanging checken.
Daarna wordt ie weer thuis afgezet zodat we 'm zelf kunnen maken.
Dutchie's Cooper | VERKOCHT
- Dutchie
- Mod virus alert!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Dutchie's Cooper | Schade.. P7. Help a friend in need!
Ik heb naast die brandstofpomp die je niet nodig hebt een compleet subframe liggen van een Engelse auto, waar je alleen jouw stuurhuis op zou moeten zetten. Dan is alles weer recht 

- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Cool, heb toevallig al een auto staan met een complete neus en voorwielophanging waar ik het een en ander af kan trekken, maar ik hou het in gedachten 
Vandaag krijg ik bericht van de totale schade als het goed is.

Vandaag krijg ik bericht van de totale schade als het goed is.
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Het zit niet mee, hoopte al dat het allemaal snel geregeld zou worden, des te eerder de auto weer rijdt.. nou hebben ze helaas het verkeerde kentekenbewijs ingevorderd (die van de tegenpartij moest ingevorderd worden..).
Dus waarschijnlijk weer een hoop (onnodig) extra geregel..
Keep you posted.
Dus waarschijnlijk weer een hoop (onnodig) extra geregel..
Keep you posted.
- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Je heb inderdaad volgens het RDW een "wachten op keuren" status (wok). Deze wordt alleen verwijderd na een schadekeuring bij het RDW. Dat is mooi klote als dit inderdaad per abuis is gebeurd. Kost toch weer €110,- extra + een halve dag aan tijd.
Laat je niet uit het veld slaan, deze keuring zijn niet zo zwaar als je wellicht verwacht. Het afgelopen jaar heb ik 4 van dit soort keuringen gehad.
Succes.
Laat je niet uit het veld slaan, deze keuring zijn niet zo zwaar als je wellicht verwacht. Het afgelopen jaar heb ik 4 van dit soort keuringen gehad.
Succes.
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
De polotie handelt dit netjes af en de wok verklaring wordt ingenomen, hier gaat helaas wel weer 2 dagen overheen.
Het bedrag aan schade is inmiddels bekend, maar omdat de auto waarschijnlijk toch economisch totall loss is gaat er toch geboden worden op de auto.
Heb in ieder geval al zitten neuzen en heb voor +- 400/450 euro een compleet NIEUWE ongespoten neus, dus dat gaat helemaal goedkomen.
Onderstel was niks afgebroken, maar zou best een rubber kwestie kunnen zijn.
Het bedrag aan schade is inmiddels bekend, maar omdat de auto waarschijnlijk toch economisch totall loss is gaat er toch geboden worden op de auto.
Heb in ieder geval al zitten neuzen en heb voor +- 400/450 euro een compleet NIEUWE ongespoten neus, dus dat gaat helemaal goedkomen.
Onderstel was niks afgebroken, maar zou best een rubber kwestie kunnen zijn.
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
ein-de-lijk duidelijkheid over de MINI!
WOK verklaring is netjes eraf gehaald. De dagwaarde viel ons reuze mee! meer dan dat we uberhaupt al hoopte. en er is lekker hoog geboden, dus goed nieuws allemaal! krijg dus alles volledig uitgekeerd
We behouden de auto en ga 'm zelf fixen, dus hopelijk binnen no time weer back on track!
WOK verklaring is netjes eraf gehaald. De dagwaarde viel ons reuze mee! meer dan dat we uberhaupt al hoopte. en er is lekker hoog geboden, dus goed nieuws allemaal! krijg dus alles volledig uitgekeerd

We behouden de auto en ga 'm zelf fixen, dus hopelijk binnen no time weer back on track!
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk eens aan. Goed om te horen dit
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Re: Dutchie's Cooper | Let's get this thing fixed!
Zekers! nu hoop ik snel de auto op te kunnen halen, zodat ik de schade kan incasseren en onderdelen kan gaan bestellen!
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
She's back! meteen onderdelen besteld.

- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Besloten om de BMW nog maar ff'tjes bij de sponsor te laten staan, staat ie lekker warm en droog
DUS, tijd voor de mini! schiet al lekker op, alle kapotte meuk eraf, en de eerste nieuwe delen al erop.

DUS, tijd voor de mini! schiet al lekker op, alle kapotte meuk eraf, en de eerste nieuwe delen al erop.

- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Auto is naar de spuiter, gelijk even de verlichting gefixt, en een simpele US touch toegepast

- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Almost there! nu klaar voor de finishing touches, nieuwe remmen en op naar de APK.

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Dutchie's Cooper | Almost there!
Gaaf man, ben blij voor je dat hij weer bijna helemaal de oude is
Volgens mij is het stiekum toch wel een hele klus geweest, maar goei werk he tijd nodig zeggen we in Brabant.

Volgens mij is het stiekum toch wel een hele klus geweest, maar goei werk he tijd nodig zeggen we in Brabant.
Onze sponsors