Zo mijn mini ook weer terug van de APK alles goed op de stalen remleidingen na die zijn nu vervangen door koperen.
Ook is mijn milltek in bestelling kan haast niet wachten tot hij binnen is!
Verder binnenkort weer wat mods doen, remklauwen achter rood maken, de ledjes installeren en de onderste grill tzt.
Ook heb ik voor mijn iphone de brodit proclip en passive houder besteld zodat ik mijn raam zuignap vrij kan maken. Alleen nog wat vinden voor mijn TomTom!
Verders staat er kwa remmerij nog wat op verlanglijstje!
Craen's R53 Custom 2-Spaaks stuurtje
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Re: Craen`s DS MCS R53 milltek catback besteld
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Milltek ftw! Ik heb nog een middendemperdeletepijp liggen voor een Milltek 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Dikke JCW brakes? Dit staat zo bruut met jouw velgen...Craen89 schreef:Verders staat er kwa remmerij nog wat op verlanglijstje!

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Staat idd dik!!! Maar vindt het nogal aan de prijzige kant dus het worden geen bbklouisvdd76 schreef:Dikke JCW brakes? Dit staat zo bruut met jouw velgen...Craen89 schreef:Verders staat er kwa remmerij nog wat op verlanglijstje!

Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Je hebt pb Mushrob
In iedergeval voorlopig nog niet Louis
In iedergeval voorlopig nog niet Louis

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Kleine mod update! Heb facelift achterlichten van daveke overgenomen, hier ga ik waarschijnlijk Coenmod op uitvoeren 

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Zo updates vandaag de milltek demper delete van mushrob over genomen, hiervoor mijn dank
Gisteren de FL achterlichten van daveke overgenomen die nog worden gecoenmod
Ook heb ik vandaag de brodit iphone houder binnen gehad en uiteraard geïnstalleerd! En mijn parrot op een andere plek gemonteerd.
De milltek demper delete:

De FL achterlichten:

En de mod van vandaag de brodit clip + houder en de parrot:

Gr.

Gisteren de FL achterlichten van daveke overgenomen die nog worden gecoenmod

Ook heb ik vandaag de brodit iphone houder binnen gehad en uiteraard geïnstalleerd! En mijn parrot op een andere plek gemonteerd.

De milltek demper delete:

De FL achterlichten:

En de mod van vandaag de brodit clip + houder en de parrot:

Gr.

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Re: Craen`s DS MCS R53 update
Vandaag kwam ik thuis uit mijn werk en daar lag een pakketje
Het waren het de FL achterlichten voor de Coenmod

Bedankt Davy

Het waren het de FL achterlichten voor de Coenmod

Bedankt Davy

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb je middendemper delete nu hier liggen... 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Craen89
- Be Mini
Bericht
hoe staat het met jou milltek klatsie?
Heb vandaag bevestig gekregen dat hij volgende week binnenkomt

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar als ik jou nou 50 eu. geef voor die demperdelete? Kan ik m dan hier laten liggen?
Ik haal de mijne vrijdagavond in Breda op...Craen89 schreef:hoe staat het met jou milltek klatsie?

Maar als ik jou nou 50 eu. geef voor die demperdelete? Kan ik m dan hier laten liggen?

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Neenee ik wil hem hebben 

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb geen zin om rond te rijden met oordoppies hoor...
Ja joh ik zat je ook maar te dollen...Craen89 schreef:Neenee ik wil hem hebben

Ik heb geen zin om rond te rijden met oordoppies hoor...

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Ik heb ook zelf de resonated besteld en nu kan ik variëren en kijken of het wat is
Ik zie je vrijdag

Ik zie je vrijdag

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook echt geen idee in het verschil in geluid. Ben benieuwd!
Onze sponsors