My Mini Cooper S
- Baseman01
- Leerling Mini lid
- speedy
- NMC Legend
- ajede
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Mijn Mini Cooper S
Goed bezig Jos en Daiel en een goede dag uitgezocht vwb weer
.
Ben benieuwd naar het eindresultaat Jos.

Ben benieuwd naar het eindresultaat Jos.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Mijn Mini Cooper S
Ooh kan het al met dit weer? Het is dat ik een weekje naar de sneeuw ga anders zat er een retourtje Deventer aan te komen....
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: My Mini Cooper S " The Hatch & The Coupe @ waterfront"
Vandaag was weer een dag waar ik naar uitgekeken heb.
Weer een aantal uiterlijke mods aan mijn Hatch van de bucketlist af gestreept en de dag afgerond met een kleine foto shoot aan de waterkant samen met Daiël en zijn mooie Coupe.
De Hatch is niet zo heel mooi schoon, maar ik mocht hem niet wassen om er zeker van te zijn dat het plakken goed zou gaan.
Doorgevoerde wijzigingen voorkant / zijkant, koplamp ringen en tankdop in kleur laten spuiten, koplamp sproeiers van zwarte folie voorzien, zwarte grill lijsten gemonteerd en belt line rondom zwart gemaakt en side shuttles in kleur laten spuiten en de rode S is ook meteen van een laagje blanke lak voorzien, dus die waait er niet meer af.

Achterzijde, blackline achterlichten gemonteerd, ringen rond achterlichten in kleur laten spuiten en reclame loze kentekenplaat.

The Coupe & The Hatch near the waterfront

Weer een aantal uiterlijke mods aan mijn Hatch van de bucketlist af gestreept en de dag afgerond met een kleine foto shoot aan de waterkant samen met Daiël en zijn mooie Coupe.
De Hatch is niet zo heel mooi schoon, maar ik mocht hem niet wassen om er zeker van te zijn dat het plakken goed zou gaan.
Doorgevoerde wijzigingen voorkant / zijkant, koplamp ringen en tankdop in kleur laten spuiten, koplamp sproeiers van zwarte folie voorzien, zwarte grill lijsten gemonteerd en belt line rondom zwart gemaakt en side shuttles in kleur laten spuiten en de rode S is ook meteen van een laagje blanke lak voorzien, dus die waait er niet meer af.

Achterzijde, blackline achterlichten gemonteerd, ringen rond achterlichten in kleur laten spuiten en reclame loze kentekenplaat.

The Coupe & The Hatch near the waterfront

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Zag de foto's ook op FB. Vind het echt erg gaaf geworden zo. Vooral de shuttle vind ik een geweldig detail!
Lucky 7 

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
by the way: wie heb je het spuitwerk laten doen?
Lucky 7 

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Hij is echt mooi geworden Jos, geen chroom detail meer te vinden
Binnenkort maar eens van dichtbij bekijken.