Shag's JCW GP #1244
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Shag's JCW GP #1244 New mod P.7
Welk sleepoog?
Zoek nog een mooie (lees: betaalbare) van Rennline, maar damn wat zijn die prijzig nieuw.. Zijn zover ik weet niet van goud, maar zou het haast geloven.
Hoewel de GP vrijdag eerst nog door de RDW gekeurd moet worden voordat ie 'road legal' wordt, ben ik alvast aan het nadenken over de Mods die komen gaan. Nu twijfel ik over het volgende:
De zijverlichting voor en achter van een GP is standaard niet aangesloten in NL. Nu wil ik daar lampjes in zodat de handel werkt, echter vind ik oranje voor en achter niet logisch.. Op m'n dark silver is het voor oranje, achter rood. Ik voel er wel wat voor dit bij de GP ook zo te doen, alhoewel dat weer niet strookt met m'n 'Keep it OEM' gedachtengoed nu de Nederlands geleverde GP's allemaal met oranje zijverlichting voor en achter zijn geleverd. In Amerika is dit weer anders. Dusssssss lang verhaal kort: poll!
Wat vinden jullie?
Optie 1: oranje/oranje laten en aansluiten;
Optie 2: oranje voor rood achter en aansluiten.
Meningen graag!
Ondertussen zit het kenteken wat vrijdag bruikbaar is erop met dank aan m'n pa die dit alvast geregeld heeft.

Hoewel de GP vrijdag eerst nog door de RDW gekeurd moet worden voordat ie 'road legal' wordt, ben ik alvast aan het nadenken over de Mods die komen gaan. Nu twijfel ik over het volgende:
De zijverlichting voor en achter van een GP is standaard niet aangesloten in NL. Nu wil ik daar lampjes in zodat de handel werkt, echter vind ik oranje voor en achter niet logisch.. Op m'n dark silver is het voor oranje, achter rood. Ik voel er wel wat voor dit bij de GP ook zo te doen, alhoewel dat weer niet strookt met m'n 'Keep it OEM' gedachtengoed nu de Nederlands geleverde GP's allemaal met oranje zijverlichting voor en achter zijn geleverd. In Amerika is dit weer anders. Dusssssss lang verhaal kort: poll!

Wat vinden jullie?
Optie 1: oranje/oranje laten en aansluiten;
Optie 2: oranje voor rood achter en aansluiten.
Meningen graag!

Ondertussen zit het kenteken wat vrijdag bruikbaar is erop met dank aan m'n pa die dit alvast geregeld heeft.

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Re: Shag's JCW GP #1244 - Poll! P.8
Optie 1 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
OEM or not to OEM. That's the question!
Optie 1 als je het mij zou vragen.
Optie 1 als je het mij zou vragen.
- I.J.
- Nieuw Lid
- Manick
- Sponsor
Bericht
ik had eerst op mijn MCS Oranje voor en Rood achter, nadat ik bij Wim had gezien dat je ook Oranje achter kan doen ben ik gelijk de volgende dag naar de dealer gegaan om oranje te bestellen
dus ik zou voor optie 1 gaan!
dus ik zou voor optie 1 gaan!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Optie 1 zwaar in de meerderheid tot nu toe, had het juist omgekeerd verwacht
JaRaymond schreef:Lol, houd je wel bezig hè.

Optie 1 zwaar in de meerderheid tot nu toe, had het juist omgekeerd verwacht

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Optie 1
Zo een mooie auto daar hoef je niet zo veel meer aan te doen
Zo een mooie auto daar hoef je niet zo veel meer aan te doen
My Thunder Grey!

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Optie 2 graag
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Brightness
- NMC Legend
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors