Moonwell's F55 Cooper - Orange/Black
- speedy
- NMC Legend
- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Moonwell's F55 Cooper
je foto is een vraagtekenMoonwell schreef:Dat dacht ik ook maar schijnbaar zit het verschil aan de zijkant. De voorkant zit vast aan de rand van de cirkel en de achterkant net naast de ventilatierooster. Naast de ventilatierooster zitten 2 randjes normaliter maar bij mij (lees. de nieuwere F55/F56's) zit er maar 1 randje... Een foto zegt meer dan woordenspeedy schreef:er is toch sinds de introductie nog niets gewijzigd aan het dash (navi unit)of wel?

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Stomme links! Normaal doe ik het met de app maar dat lukt nu ineens niet meer! 

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Neeeee!! Net mn velg kapot gereden
wat baal ik hiervan zeg!
Wat te doen? Reparatie via dealer, reparatie via iets anders? Help!!

- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
heb je jouw Mini eerder gekregen en ben je me met alles net iets voor. Ik hoop alleen dat dit me niet overkomt ...
wat erg! ik ben benieuwd hoe dit op te lossen valt. GelukkigMoonwell schreef:Neeeee!! Net mn velg kapot geredenwat baal ik hiervan zeg!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Hmm dat is balen maar is vrij simpel op te lossen hoor 
Hoeft niet eens naar een velgen hersteller maar gewoon naar een schadebedrijf en die kunnen dit fixen zonder dat de band eraf moet en je ziet er straks niets meer van
Ik heb het ook wel is gehad en dat is het voordeel van gespoten wielen dat je ze plaatselijk kunt repareren.

Hoeft niet eens naar een velgen hersteller maar gewoon naar een schadebedrijf en die kunnen dit fixen zonder dat de band eraf moet en je ziet er straks niets meer van

Ik heb het ook wel is gehad en dat is het voordeel van gespoten wielen dat je ze plaatselijk kunt repareren.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Je bent je velg/auto wel een dagje kwijt want de lak moet natuurlijk wel drogen
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
AUW! Die eerste kras/beschadiging (op je velg) is altijd 'extra zuur'...
Als je naar winterwielen wisselt is dat wellicht hét moment dit soort beschadigingen als ze in opslag gaan even op te laten knappen dan hoef je de auto ook niet te missen.

Als je naar winterwielen wisselt is dat wellicht hét moment dit soort beschadigingen als ze in opslag gaan even op te laten knappen dan hoef je de auto ook niet te missen.
"Orange is the happiest color!"

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb/neem geen winterbanden helaas! Ik ga eens rondkijken en bellen wat dit geintje me gaat kosten!
Thnx Speedy, geeft me iig geruststelling
Garage rekent gemiddeld 180,- ex btw
Ze halen de band eraf en maken alles schoon. Iemand goedkopere alternatieven? 
Thnx Speedy, geeft me iig geruststelling

Garage rekent gemiddeld 180,- ex btw

- speedy
- NMC Legend
Bericht
pff ik was voor 5 tientjes klaar.
Je moet gewoon een schadeherstel bedrijf bellen en niet een dealer
Je moet gewoon een schadeherstel bedrijf bellen en niet een dealer
- speedy
- NMC Legend
Bericht
waarom zouden ze iets schoon moeten maken? zit er nu vuil achter ofzo
wat een gelul

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mag ik zo onbescheiden zijn te vragen wat je moet/gaat betalen? Ik heb al vanaf dag één ook een klein plek op de velg, heb er bij de aankoop niet lastig over gedaan maar als ik het 'voor weinâgh' kan laten wegpoetsen doe ik dat bij de wielenwissel...Moonwell schreef:Heb nu al een schappelijkere prijs gevonden inderdaad!
"Orange is the happiest color!"

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Telefonisch gaven ze €80 door. Was bij een ABS schadeherstel. Ik ga er vandaag nog 1 bellen. I'll let you know!RemcoMINI schreef:Mag ik zo onbescheiden zijn te vragen wat je moet/gaat betalen? Ik heb al vanaf dag één ook een klein plek op de velg, heb er bij de aankoop niet lastig over gedaan maar als ik het 'voor weinâgh' kan laten wegpoetsen doe ik dat bij de wielenwissel...Moonwell schreef:Heb nu al een schappelijkere prijs gevonden inderdaad!