GP 1449
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Bakkertje_27
- Enthousiast
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GP 1449
Graag gedaan voor een liefhebber en mooie aankoopGinoceros schreef:Berthil bedankt !![]()

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
2e GP erbij !
Nergens meer te krijgen maar toch nog in een Belgische winkeltje op de kop kunnen tikken !!

de miniatuurversie heeft facelift koplampen ...
de miniatuurversie heeft facelift koplampen ...
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag bij Davy geweest om wat spullen te passen op een sloopmini en daar bezoek gehad van Fred die 4 Michelin Super Sports voor me kwam afleveren dus tussen wat laswerkzaamheden door meteen op de opgeknapte GP velgen laten leggen. Als alles doorgaat dan wordt er donderdag met de GP een ritje voor stichting Opkikker gereden en dat moet natuurlijk wel met originele velgen he
Had gehoopt een kleine shoot met Fred's GP te doen maar die heeft de GP toch weer moeten inleveren bij zijn dochter
Tevens leuke km stand even vastgelegd

Had gehoopt een kleine shoot met Fred's GP te doen maar die heeft de GP toch weer moeten inleveren bij zijn dochter

Tevens leuke km stand even vastgelegd
Laatst gewijzigd door ginoceros op 28 feb 2016, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hahaha, nee hoor bedoelde echt OP een sloopmini, aangepaste uitlaatspruitstukken waarbij het flexdeel wordt vernieuwd en vervangen door een sterkere versie, de vernauwing wordt weggehaald en de precat verwijderd. Check Gear53 op Facebook.
Leceur schreef:Strakke bak hoor. Maar waarom zou je spullen passen op een sloop Mini? Neem aan dat je "van" een sloop Mini bedoelde?
Hahaha, nee hoor bedoelde echt OP een sloopmini, aangepaste uitlaatspruitstukken waarbij het flexdeel wordt vernieuwd en vervangen door een sterkere versie, de vernauwing wordt weggehaald en de precat verwijderd. Check Gear53 op Facebook.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaat weer goed hier, mooi dat je nog zo'n Miniatuur hebt weten te scoren ook.
Staat toch erg lekker die originele sloffen. Snel maar eens eindelijk die GP meet houden.

Staat toch erg lekker die originele sloffen. Snel maar eens eindelijk die GP meet houden.
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaat weer goed hier, mooi dat je nog zo'n Miniatuur hebt weten te scoren ook.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik stem voor !! Wil nog wel zo'n afstandsbestuurbare GP zoals die beheerder vh Engelse forum !!
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Leuk kennis gemaakt te hebben ! en echt een "nieuwe" GP die je hebt gescoord, zelfs de boutjes onder de motorkap zagen er gelikt uit.
Volgens mij komen er 7 mei best veel GP's, maar andere Mini-types waar de eigenaar op los is gegaan kan ik net zo waarderen.
Volgens mij komen er 7 mei best veel GP's, maar andere Mini-types waar de eigenaar op los is gegaan kan ik net zo waarderen.