Aaah Jammer! Zijn zo dik. vindt eigenlijk de diameters van de JCW tips een beetje lullig voor het geluid wat hij produceerdMartijnGizmo schreef: ↑01 feb 2019, 09:19Geen idee, had iemand destijds voor Spenki een aantal van gemaakt.

Aaah Jammer! Zijn zo dik. vindt eigenlijk de diameters van de JCW tips een beetje lullig voor het geluid wat hij produceerdMartijnGizmo schreef: ↑01 feb 2019, 09:19Geen idee, had iemand destijds voor Spenki een aantal van gemaakt.
Oh inderdaad. Alleen moet ik dan ook mn uitlaat buizen achter aanpassen anders passen ze niet naast elkaarMartijnGizmo schreef: ↑01 feb 2019, 10:41Ik zie net toevallig dat NM Parts in Noordwijkerhout ook allerlei uitlaattips verkoopt, ook in deze stijl!
MartijnGizmo schreef: ↑04 feb 2019, 11:05Ik vind het prima te doen (OBX spruitstuk, originele kat, geen middendemper, R56 N18 einddemper, geen achterbank), anderen op de internets gaan dood van de herrie. Niets zo persoonlijk als uitlaatgeluid!![]()
Ik ook.. ( die achterbank dan)Sanderz schreef: ↑04 feb 2019, 16:40MartijnGizmo schreef: ↑04 feb 2019, 11:05Ik vind het prima te doen (OBX spruitstuk, originele kat, geen middendemper, R56 N18 einddemper, geen achterbank), anderen op de internets gaan dood van de herrie. Niets zo persoonlijk als uitlaatgeluid!![]()
Geen daily he![]()
Ik rij nu bij wijze van proef met de achterbank plat en ik hoor de uitlaat best goed. En het is een Milltek met middendemper, dus ik denk dat ik daar niets aan verander...
Aha. Daarom die vochtplekken achter in op dat foam
Jes I Knauw ook wel eens.MartijnGizmo schreef:You speak an aardig wordje over the grens!