MINI Qooper S F56 (this is the end)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

19 apr 2020, 11:35

Peter koster schreef:Allereerst gefeliciteerd altijd leuk zo n kleintje. :icon_top:
Maar als ik naar je foto s kijk hoe ga je dat kind in die stoel krijgen? Vanaf de bestuurders zijde en dan onder de gordel door in de stoel? Neem aan dat er isofix in zit dan is de gordel NIET nodig .
De kinderstoel kan draaien, dus dan is de stoel naar de voorkant gedraaid.
Wanneer de kleine er in zit,, draai je de stoel om, en zet dan pas de gordel vast.

Je hebt blijkbaar 2 verschillende isofix systemen, eentje Dus met een gordel aan de achterkant van de stoel vast, en eentje met een poot aan de voorkant.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: MINI Qooper S F56

19 apr 2020, 11:36

Oooo :D voor mij is het ook al weer 18 jaar geleden :lol: ze rijd nu zelf in een mini :lol:
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

19 apr 2020, 11:38

Peter koster schreef:Oooo :D voor mij is het ook al weer 18 jaar geleden Afbeelding ze rijd nu zelf in een mini Afbeelding
Hahahaha! Ja kijk jij bent allang klaar met dit geneuzel van Hoe je alles mee gaat nemenAfbeeldingAfbeelding

Op het Facebook forum van NewMINIclub heb ik het zelfde gepost als hier.
Maar daar krijg ik veel reacties van koop een grotere autoAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: MINI Qooper S F56

19 apr 2020, 11:42

Ja bv Caddy inruilen voor een DODGE RAM pick up dubbele cabine .gooi je alles in de laadbak klep dicht en gaan kun je zelfs drie kinderen kwijt :lol:
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

19 apr 2020, 11:46

Peter koster schreef:Ja bv Caddy inruilen voor een DODGE RAM pick up dubbele cabine .gooi je alles in de laadbak klep dicht en gaan kun je zelfs drie kinderen kwijt Afbeelding
Hahahaha... ja dat ken ik! Vrienden van ons hebben een dodge ram. Wat een mega auto! Hun hebben ook 3 kinderenAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Qooper S F56

19 apr 2020, 12:38

Gefeliciteerd Quint! Geweldig nieuws over je aanstaande kleine. Ik herken heel erg wat je omschrijft over het uitpuzzelen van alle spullen die je nodig hebt aangezien ik dit ruim 18 maanden ook zelf heb moeten doen. Bij ons past alles in onze Clubman (R55) en de F-jes zijn groter geworden dus ging er al vanuit dat het moest passen. Veel geluk met zijn 3-en!
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04 apr 2016, 07:04

Re: MINI Qooper S F56

19 apr 2020, 19:03

Gefeliciteerd met de komst van de kleine! Onze ervaring leert dat de R52 net te doen was met een baby, alles kon mee wel met het wat betere pas en meerwerk. Nu hij anderhalf is toch een maat groter gekocht, wij rijden nu in een f54 clubman
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

22 apr 2020, 08:27

koosie schreef:Gefeliciteerd met de komst van de kleine! Onze ervaring leert dat de R52 net te doen was met een baby, alles kon mee wel met het wat betere pas en meerwerk. Nu hij anderhalf is toch een maat groter gekocht, wij rijden nu in een f54 clubman
Thanks! Het moet ook wel lukken in de F56, mischien wanneer het echt moet gebeuren, dat we de auto toch anders indelen. Dat de wieg op de bank komt ipv naast het onderstel. Maar dat zien we dan wel weer

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

22 apr 2020, 08:53

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie leuke berichtjes op de "kleine update"AfbeeldingAfbeelding

Ik heb ook nog afgelopen weekend me gopro gevonden in een verhuis doos die we aan het uitpakken waren. Eindelijk kon ik iets doen, wat ik al een hele tijd wilde doen!

De gopro achter mn auto hangen, kijken hoe hij nou werkelijk nou klinkt!

Heb 2 filmpjes gemaakt, eentje met de koude start. Tuurlijk wist ik wel hoe die klinkt...
Maar heb ook een filmpje gemaakt dat ik door de versnellingen heen blaas. Tuurlijk heb ik dit gefilmd op de Duitse snelweg...Afbeelding *kuch, kuch,*

Ik heb ze geüpload op YouTube, zodat ik hier lekker makkelijk de linkjes kan delen!







Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: MINI Qooper S F56

24 apr 2020, 13:02

Dat is heel fijntjes Quint! Verslavend lijkt mij :D
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2232
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: MINI Qooper S F56

26 apr 2020, 21:16

QVS schreef:
22 apr 2020, 08:53
Nogmaals bedankt allemaal voor jullie leuke berichtjes op de "kleine update"AfbeeldingAfbeelding

Ik heb ook nog afgelopen weekend me gopro gevonden in een verhuis doos die we aan het uitpakken waren. Eindelijk kon ik iets doen, wat ik al een hele tijd wilde doen!

De gopro achter mn auto hangen, kijken hoe hij nou werkelijk nou klinkt!

Heb 2 filmpjes gemaakt, eentje met de koude start. Tuurlijk wist ik wel hoe die klinkt...
Maar heb ook een filmpje gemaakt dat ik door de versnellingen heen blaas. Tuurlijk heb ik dit gefilmd op de Duitse snelweg...Afbeelding *kuch, kuch,*

Ik heb ze geüpload op YouTube, zodat ik hier lekker makkelijk de linkjes kan delen!







Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Lekker Quint
Leuk dat je nog steeds gek bent van je Mini :D :rijden
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Qooper S F56

28 apr 2020, 16:40

Zeker weten Niek!
Ik geniet nogsteeds iedere moment in de MINI! Zit wel te denken om hem ooit nog te laten chippen... Maar dan niet naar volle potentie. Ik heb gehoord dat je 280pk er uit kan halen.
Dat lijkt me veels te veel voor de 205 bandjes die er onder zitten.
Maargoed dat is toekomst praat!

Heb wel afgelopen weekend met het mooie weer wat fotootjes geschoten! En omdat ik nu in de polder woon, moet het ook steriotypische polder foto's zijn!Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

En ik vind dit de mooiste die ik op een dijk heb gemaakt!

Afbeelding


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2232
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: MINI Qooper S F56

28 apr 2020, 22:27

Die laatste foto is inderdaad 8)

280pk kan inderdaad wel. Pk's zegt niet alles, gaat er ook om hoe het vermogen vrij komt.
Ik overweeg ook wel eens om onze JCW te laten tunen, gaat mij meer om sneller optrekken boven 100km/u maar daar heb ik enkel iets aan in Duitsland op de Autobahn.

Meer power die je relatief makkelijk kunt krijgen is verleidelijk maar van de andere kant, hoe vaak heb je het nodig. Zeker hier in NL.
Ook in een Cooper S zit je zo op illigale snelheden. Misschien is investeren in een goede schroefset zinvoller, zodat bochten nog leuker worden.
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1975
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: MINI Qooper S F56

02 mei 2020, 17:15

Moest even aan de eerdere Posts denken.....

Vandaag even beide kids mee (inmiddels 2 en 5, dus geen kinderwagenAfbeelding). Past nog prima
Afbeelding
Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2232
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: MINI Qooper S F56

02 mei 2020, 22:07

Racy stoeltjes :)

Terug naar “Show your ride”