Greetz BigD
Mocht ik ooit nog eens tijd over hebben dan gebeurd dat misschien nog wel eens!Knuckles schreef:Ziet er een stuk beter uit zo met die aero bumper !
Je kan die potten daarachter natuurlijk ook gewoon zwart maken met kachel hammerite (+600gr c) en daarna 900 gaatjes boren
Thanx, was natuurlijk ook een erg mooie zelfgemaakte verhoging bij mij thuisMaVaEe schreef:Thx!henkietenk schreef:Nice job!![]()
Respect trouwens voor jou en je pa dat het jullie is gelukt zonder brug!
Aan hoeveel ophangpunten heb jij je uitlaat eigenlijk hangen Henk?
Het was zeker een mooi geïmproviseerde brug!henkietenk schreef:Thanx, was natuurlijk ook een erg mooie zelfgemaakte verhoging bij mij thuisMaVaEe schreef:Thx!henkietenk schreef:Nice job!![]()
Ik heb de uitlaat aan drie pnten hangen, waarvan twee er origineel zaten. Wel alles vervangen voor S-ophangspul
Dat punt heb ik ook iets lager hangen, zodat het wel recht komt te zitten. Gewoon met een paar moerbusjes gedaan.MaVaEe schreef:Het was zeker een mooi geïmproviseerde brug!henkietenk schreef:Thanx, was natuurlijk ook een erg mooie zelfgemaakte verhoging bij mij thuisMaVaEe schreef:
Thx!![]()
Ik heb de uitlaat aan drie pnten hangen, waarvan twee er origineel zaten. Wel alles vervangen voor S-ophangspulMaar als je zag wat voor werk het was om de oude uitlaat er onder vandaan te krijgen(afbrekende bouten etc) dan ben ik blij dat wij gelukkig een brug hadden!
Zelf kan ik de rechterpot niet aan de linkerbevestigingsbeugel krijgen. Als ik hem hieraan vast schroef zit de uitlaat tegen het frame en zit hij er scheef onder...